رونق مسکن در راه است

رونق مسکن در راه است
رونق مسکن در راه است

اخبار بازار مسکن حاکی از رونق در بخش مسکن است. پیش بینی بازار مسکن بر این است که در شش ماه اول سال جاری شاهد دوران رونق مسکن و در شش ماه دوم سال، رونق با شیب صعودی باشیم. در حال حاضر بازار مسکن تحرک را تجربه می کند و به نظر می رسد که از این رکود چندین ساله رهایی یافته است. گزارشات ارسالی نیز نیز بیانگر این است که بازار مسکن در حال تجربه کردن اولین تحرکات پیش‌ رونق می باشد. همچنین تمایل 

اخبار بازار مسکن حاکی از رونق در بخش مسکن است. پیش بینی بازار مسکن بر این است که در شش ماه اول سال جاری شاهد دوران رونق مسکن و در شش ماه دوم سال، رونق با شیب صعودی باشیم. در حال حاضر بازار مسکن تحرک را تجربه می کند و به نظر می رسد که از این رکود چندین ساله رهایی یافته است. گزارشات ارسالی نیز نیز بیانگر این است که بازار مسکن در حال تجربه کردن اولین تحرکات پیش‌ رونق می باشد. همچنین تمایل افراد به خرید واحد های قدیمی‌ ساز افزایش یافته است.

آخرین گزارش بانک مرکزی نشان می‌ دهد که در اردیبهشت امسال تعداد معاملات آپارتما ن‌های مسکونی شهر تهران به 16.4 هزار واحد مسکونی رسیده که نسبت به ماه مشابه سال قبل 6.4 درصد افزایش نشان می‌دهد. بنا به این گزارش، رشد معاملات اغلب در آپارتمان‌های تا 5 سال ساخت اتفاق افتاده؛ به طوری که واحدهای تا ۵ سال ساخت با سهم ۴۷.۶ درصدی، بیشترین سهم از واحدهای مسکونی معامله شده را به خود اختصاص داده‌اند. البته این سهمم در مقایسه با اردیبهشت ماه سال قبل ۴.۴ واحد درصد کاهش یافته و در مقابل، به سهم واحدهای با قدمت ۶ تا ۱۰ سال و بیش از ۱۵ سال افزوده شده است.

   برای ورود به کانال ما در تلگرام کلیک کنید !

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)