رکود بازار مسکن و آهن

رکود بازار مسکن و آهن
رکود بازار مسکن و آهن

ایجاد رکود در بازار مسکن نه تنها موجب کاهش خرید و فروش و بالا رفتن اجاره ها شده است، بلکه سبب ایجاد رکود در بازارهای مرتبط با آن هم گردیده است. رکود در بازارهایی همچون صنعت فولاد، آهن، سیمان و مصالح ساختمانی دیگر ایجاد شده است. محمد آزاد رئیس اتحادیه آهن آلات تهران در همین رابطه گفت: علیرغم افزایش نرخ جهانی آهن و سنگ های معدنی، بازار آهن ایران همچنان در رکود به سر می برد. وی افزود:...

ایجاد رکود در بازار مسکن نه تنها موجب کاهش خرید و فروش و بالا رفتن اجاره ها شده است، بلکه سبب ایجاد رکود در بازارهای مرتبط با آن هم گردیده است. رکود در بازارهایی همچون صنعت فولاد، آهن، سیمان و مصالح ساختمانی دیگر ایجاد شده است.

محمد آزاد رئیس اتحادیه آهن آلات تهران در همین رابطه گفت: علیرغم افزایش نرخ جهانی آهن و سنگ های معدنی، بازار آهن ایران همچنان در رکود به سر می برد. وی افزود: رکود در حوزه مسکن و ساختمان سازی همچنان ادامه دارد و هر ساله شاهد کاهش پروژه های ساختمانی هستیم. به همین دلیل بالا رفتن نرخ های جهانی هم نمی تواند کمکی به خارج شدن بازار آهن از رکود کند. به این دلیل است که این ازایش نرخ ها تاثیر مستقیمی بر روی میزان عرضه و تقاضا ندارد.

وی در پایان افزود: این افزایش نرخ ها کمکی بزرگی به تولید کنندگان ایرانی می کند زیرا آن ها می توانند محصولاتشان را با قیمت بیشتری صادر کنند.

 

 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)