ریزش سطح قیمت‌ ها در بازار مسکن

ریزش سطح قیمت‌ ها در بازار مسکن
ریزش سطح قیمت‌ ها در بازار مسکن

کارشناسان و صاحب ‌نظران بازار مسکن معتقدند ریزش سطح قیمت‌ ها در بازار معاملات واحد های مسکونی در نهایت منجر به رسیدن این بازار به ثبات قیمتی می ‌شود. بر اساس تحقیقات به عمل آمده از وضعیت بازار معاملات مسکن، در حالی‌که هم چنان سمت تقاضای واحد های مسکونی...

کارشناسان و صاحب ‌نظران بازار مسکن معتقدند ریزش سطح قیمت‌ ها در بازار معاملات واحد های مسکونی در نهایت منجر به رسیدن این بازار به ثبات قیمتی می ‌شود. بر اساس تحقیقات به عمل آمده از وضعیت بازار معاملات مسکن، در حالی‌که هم چنان سمت تقاضای واحد های مسکونی انتظار دارد قیمت‌ های پیشنهادی و قطعی فروش واحدهای مسکونی که در مرداد و شهریور ماه امسال با کاهش محسوس مواجه شد باز هم ریزش کند اما کارشناسان اظهار دارند ریزش قیمت مسکن در نهایت و در آینده نزدیک متوقف شده و بازار مسکن با ثبات قیمتی مواجه می‌شود.
 در حالی است که فعلا شواهد نشان می‌دهد روند کاهش قیمت ادامه دارد تا جایی‌که سطح قیمت‌ ها به قیمت واقعی واحد های مسکونی عرضه شده به بازار فروش مسکن نزدیک ‌تر شود.آنچه طی دو ماه مرداد و شهریور در قالب افت بیش از ۳ درصدی میانگین قیمت مسکن در شهر تهران د ر هر کدام از این دو ماه تجربه شد در واقع حرکتی بود که در بازار و در مسیر نزدیک شدن سطح قیمت‌ ها به قیمت واقعی آغاز شده بود و به نظر می ‌رسد با توجه به زیاد بودن فاصله بین قدرت خرید متقاضیان مصرفی و سطح قیمت‌ های پیشنهادی برای فروش واحد های مسکونی، هم چنان ادامه داشته باشد.
ریزش قیمت‌ ها برای مدت زمان طولانی و ماه‌ های پی در پی ادامه‌دار نخواهد بود و به محض نزدیک شدن قیمت ‌های فروش مسکن به قیمت واقعی روند ریزش قیمت متوقف شده و در ادامه ثبات قیمت مسکن برای چند ماه متوالی ادامه خواهد داشت. کارشناسان به متقاضیان مسکن توصیه می‌کنند از هم ‌اکنون در فکر تجهیز مالی و یافتن فایل مناسب برای خرید باشند تا به محض رسیدن بازار به ثبات قیمت بتوانند در بهترین شرایط خرید خود را انجام داده و واحد مسکونی مورد نظرشان را تملک کنند.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)