زوایای مثبت وام بدون سپرده

زوایای مثبت وام بدون سپرده
زوایای مثبت وام بدون سپرده

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازارمسکن؛ فرشید پورحاجت دبیر کانون انبوه سازان ایران، اقدام اخیر بانک مسکن در راستای اعطای تسهیلات بدون سپرده مثبت ارزیابی کرد و این اقدام را نقطه شروعی برای رونق ساخت و ساز برشمرد. وی در ادامه بیان کرد: فراهم شدن این امکان علاوه بر اینکه موجب حمایت از بخش ساخت و ساز مسکن می شود، در نهایت به نفع متقاضیان نیز می باشد چرا که افزایش ساخت و ساز واحدهای

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازارمسکن؛ فرشید پورحاجت دبیر کانون انبوه سازان ایران، اقدام اخیر بانک مسکن در راستای اعطای تسهیلات بدون سپرده مثبت ارزیابی کرد و این اقدام را نقطه شروعی برای رونق ساخت و ساز برشمرد. وی در ادامه بیان کرد: فراهم شدن این امکان علاوه بر اینکه موجب حمایت از بخش ساخت و ساز مسکن می شود، در نهایت به نفع متقاضیان نیز می باشد چرا که افزایش ساخت و ساز واحدهای مسکونی و تسهیل فرایند ساخت و ساز باعث افزایش عرضه در بخش مسکن خواهد شد.
وی افزود: بدون شک انبوه سازان نیز از این تسهیلات استقبال خواهند کرد. در سال 95 تسهیلات بدون سپرده ساخت مسکن به سازندگان پرداخت شد که تعداد زیادی از این تسهیلات استفاده کرده و در نتیجه تیراژ ساختمانی افزایش یافت. با شروع سال جاری و در راستای حمایت از انبوه سازان، مدیرعامل بانک مسکن از اعطای تسهیلات بدون سپرده ساخت مسکن خبر داد. از این رو سقف تسهیلات بدون سپرده ساخت در تهران 70 میلیون تومان و در مراکز استان های دیگر بسته به جمعیت آنها تعیین شده است. 
حاجت پور در ادامه تصریح کرد: مدیران و سیاست گذاران بانکی باید ملاحظات مهمی را در ارتباط با این تسهیلات و نحوه پرداخت آن به متقاضیان در نظر داشته باشند. با رعایت این ملاحظات، تسهیلات به سازندگانی تعلق می گیرد که در راستای پاسخ به الگوی تقاضای مصرف اقدام به دریافت این تسهیلات کنند. اعمال نظارت بر روند پرداخت این تسهیلات، شناسایی و تعریف برخی ملاحظات و همچنین نظارت بر حسن اجرای ملاحظات مهم ترین ضرورت های افزایش کارایی و اثربخشی این تسهیلات است. اگر تمام زوایا به درستی تحت نظر قرار بگیرد، این اقدام می تواند موجب برقراری یک جریان سالم، کارامد و بدون نقص باشد. از سوی دیگر نیز به موجب افزایش تیراژ ساخت و ساز و بهبود عملکرد دولت در راستای نوسازی شهرها خواهد شد.
برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)