ساماندهی واحد های بدون متقاضی مسکن مهر

ساماندهی واحد های بدون متقاضی مسکن مهر
ساماندهی واحد های بدون متقاضی مسکن مهر

احمد اصغری مهرآبادی، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ساماندهی واحد های مسکن مهر، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته قرار است واحدهایی از مسکن مهر که فاقد معارض می باشند و همچنین درصد پیشرفت آن ها زیر 30 درصد است،در دستور کار قرار گرفته و ساماندهی شوند. وی در ادامه اظهارداشت: اوایل سال جاری در شورای مسکن پیشنهاداتی

احمد اصغری مهرآبادی، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ساماندهی واحد های مسکن مهر، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته قرار است واحدهایی از مسکن مهر که فاقد معارض می باشند و همچنین درصد پیشرفت آن ها زیر 30 درصد است،در دستور کار قرار گرفته و ساماندهی شوند.

وی در ادامه اظهارداشت: اوایل سال جاری در شورای مسکن پیشنهاداتی برای طرح های مسکن مهر دارای معارض و فاقد معارض ارائه گردید و طبق پیشنهادات انجام شده تصمیم بر این شد تا واحدهایی که متقاضی ندارند در یک زمانبندی مناسب ساماندهی شوند.

مهرآبادی ادامه داد: این واحد ها شامل واحد هایی هستند که در مکان پرت و فاقد خدمات ساخته شده اند و بدلیل نبود هیچ امکاناتی، درصد پیشرفت آن ها منفی 30 درصد پیش بینی شده است که برای تسریع در ساماندهی آن ها قرار شد سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین شرکت های عمران شهرهای جدید و بنیاد مسکن با تصمیم گیری مناسب، اقدامات لازم را انجام دهند. طبق نامه ای که به این سازمان ها ابلاغ کردیم، درخواست شد تا راهکارهای خود را ارائه دهند و در واقع این نامه به معنای تقسیم کار برای ساماندهی واحد های مسکن مهر بوده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: حدود 110 هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی وجود دارد که 30 هزار واحد آن زیر 30 درصد جای پیشرفت دارد یا پیشرفت آنها در مرحله پی ریزی می باشد..

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)