شـوک قیمتی در بازار مسکن بعید به نظر می رسد

شـوک قیمتی در بازار مسکن بعید به نظر می رسد
شـوک قیمتی در بازار مسکن بعید به نظر   می رسد

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ بهروز ملکی ، کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه بازار ساخت و ساز و معاملات مسکن وارد فاز جدیدی شده است ؛ گفت : « هرچند به رغم بروز برخی اتفاقات همچون تصویب مالیات های جدید در حوزه ی ساخت مسکن این تصورایجاد شد که بازار ساخت وساز در اولین گام های تغییر فاز است ، اما تأثیر این 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ بهروز ملکی ، کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه بازار ساخت و ساز و معاملات مسکن وارد فاز جدیدی شده است ؛ گفت : « هرچند به رغم بروز برخی اتفاقات همچون تصویب مالیات های جدید در حوزه ی ساخت مسکن این تصورایجاد شد که بازار ساخت وساز در اولین گام های تغییر فاز است ، اما تأثیر این رویداد به حدی نبوده که بازار مسکن را به دوره ی رکود بازگرداند.»

وی بیان کرد : هم اکنون عمده ی خرید و فروش در بازار مسکن  از ناحیه خریداران مصرفی است . با توجه به نیاز مردم ، حجم درخواست واحدهای مسکونی با متراژ پایین بیشتر است و سازندگان برای به دست آوردن بازار مناسب باید خود را مکلف به ساخت واحد های مسکونی با متراژ متوسط یا کوچک کنند.

ملکی در رابطه با جهش قیمتی مسکن گفت : هم اکنون نوساناتی در بازار مسکن آغاز شده اما این نوسانات به هیچ وجه به معنی جهش غیرمنطقی قیمت طلقی نمی شود. هرچند به نوعی میتوان این نوسانات را نشانه ای از تغییر فاز از دوره رکود به رونق معاملات مسکن دانست اما این موضوع به معنای تعجیل در خرید مسکن از سوی خریداران نیست . با وجود نوسانات ، بازار با جهش نجومی قیمت مواجه نمی شود .

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)