شکست رکورد تورم مسکن در تهران

شکست رکورد تورم مسکن در تهران
شکست رکورد تورم مسکن در تهران

قیمت مسکن در منطقه 12 تهران در تیر ماه سال 96، 13 درصد افزایش یافت، این در حالی است که این نرخ تورم بیشترین افزایش در تهران است. در تیر سال جاری، حدود قیمت یک متر مربع واحد مسکونی که در بنگاه های شهر تهران معامله شده 46.2 میلیون ریال بوده که این آمار به نسبت ماه قبل و همچنین تیرماه سال 95 به ترتیب 1.2 و 6.2 افزایش داشته است طبق گزارش اعلام شده بیشترین افزایش قیمت در تیر ماه 96 نسبت ...

قیمت مسکن در منطقه 12 تهران در تیر ماه سال 96، 13 درصد افزایش یافت، این در حالی است که این نرخ تورم بیشترین افزایش در تهران است.

در تیر سال جاری، حدود قیمت یک متر مربع واحد مسکونی که در بنگاه های شهر تهران معامله شده 46.2 میلیون ریال بوده که این آمار به نسبت ماه قبل و همچنین تیرماه سال 95 به ترتیب 1.2 و 6.2 افزایش داشته است.

طبق گزارش اعلام شده بیشترین افزایش قیمت در تیر ماه 96 نسبت به سال 95، مربوط به منطقه 12 تهران با رشد 13 درصدی می باشد. همچنین کاهش قیمت نیز مربوط به منطقه 1 تهران معادل 1.3 درصد می باشد.

در بین منطقه های شهر تهران بالاترین متوسط قیمتی که معامله شده برای یک متر مربع بنا 97.4 میلیون ریال است که به منطقه 1 تعلق دارد. همچنین کمترین آن 22.7 میلیون ریال است که مربوط به منطقه 18 می باشد.

 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)