طرح جدید ساخت واحدهای مسکونی در حومه شهر تهران

طرح جدید ساخت واحدهای مسکونی در حومه شهر تهران
طرح جدید ساخت واحدهای مسکونی در حومه شهر تهران

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، حبیب الله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمرانی در خصوص ساخت و ساز واحد های مسکونی جدید بیان نمود: قرار است حدود 50هزار واحد مسکونی نوساز در حومه شهر تهران ساخته شود. این واحدهای مسکونی جدید  با طرح مشارکت همگانی سازندگان ساخت و ساز ساخته خواهد شد بطوری که برای اعمال این طرح از سوی 

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، حبیب الله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمرانی در خصوص ساخت و ساز واحد های مسکونی جدید بیان نمود: قرار است حدود 50هزار واحد مسکونی نوساز در حومه شهر تهران ساخته شود. این واحدهای مسکونی جدید  با طرح مشارکت همگانی سازندگان ساخت و ساز ساخته خواهد شد بطوری که برای اعمال این طرح از سوی دولت تسهیلاتی در اختیار متقاضیان مصرفی و سازندگان ساخت و ساز قرار می گیرد. برای اجرای این طرح سازندگان ساختمان و انجمن صنفی انبوه سازان می توانند برای اتمام این طرح وارد مشارکت شوند و از تسهیلات 18 درصدی مسکن بهره مند شوند.

حبیب الله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمرانی در رابطه با اعمال طرح جدید مسکن در حومه شهر تهران بیان کرد: دولت در اجرای طرح جدید مسکن هیچ نقشی ندارد و تنها اجرای این طرح و مشارکت آن با سازندگان  برای قشر متوسط  جامعه صورت می گیرد که قدرت توان خریدشان را در شهر تهران از دست دادند تا اعمال این طرح جدید راهی برای بهبود وضع مسکن فراهم کند، همچنین در ساخت این پروژه عمرانی تنها حدود  30 درصد به شرکت تعلق می گیرد و بخشی از این واحدهای مسکونی در قالب طرح استیجاری به بنیاد مسکن واگذار خواهد شد. برای اجرای این پروژه محدودیتی برای قیمت گذاری آن وجود ندارد و همه ی ساخت و ساز این پروژه در قالب مشارکت به صورت خصوصی و توسط انبوه سازان  ساخته خواهد شد.

 طاهرخانی در خصوص شروع این پروژه بیان نمود: به زودی ساخت واحدهای مسکونی برای قشر متوسط جامعه اقدام به عمل می شود و برای اتمام این پروژه سعی و تلاش خود را خواهیم کرد و همچنین با بانک مسکن راجع به اعمال این طرح مسکن مذاکره های لازم انجام شود تا حتی بسیاری از متقاضیانی که صاحب خانه اول هم هستند بدون انتظار در قالب یک ثبت نام از این واحدهای مسکونی بهره مند شوند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)