عدم ثبات نرخ سود بانکی

عدم ثبات نرخ سود بانکی
عدم ثبات نرخ سود بانکی

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن اخیرا در طی یک گفت و گوی خبری با خبرنگار مسکن اعلام کرده است: یکی از مواردی که برای اقتصاد کشور مشکلات فروانی را بوجود آورده است، بی انظباتی های مالی می باشد. بی انظباطی مالی یکی از موارد مهمی باشد که بیشترین مشکلات را قبل از رو به رو شدن با کاهش نرخ سود بانکی بجود آورده است. همچنین لازم به ذکر است که در سال گذشته شاهد کاهش نرخ سود 

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن اخیرا در طی یک گفت و گوی خبری با خبرنگار مسکن اعلام کرده است: یکی از مواردی که برای اقتصاد کشور مشکلات فروانی را بوجود آورده است، بی انظباتی های مالی می باشد. بی انظباطی مالی یکی از موارد مهمی باشد که بیشترین مشکلات را قبل از رو به رو شدن با کاهش نرخ سود بانکی بجود آورده است. همچنین لازم به ذکر است که در سال گذشته شاهد کاهش نرخ سود بود که این مورد توانست تاثیرات مثبتی بر اقتصاد کشور بگذارد.

وی افزود : مادامی که نرخ های سود بانکی مشخص نشوند و به ثبات نرسند، نمی توان اطلاعات دقیق و درستی از تاثیرگذاری سود های بانکی بر بازار ارائه داد. در حال حاضر نیز بسیاری از بانک با ایجاد کردن صندوق های بانکی اقدام به تغیر نرخ سود سپرده ها کرده اند و از این روش توانسته اند تا نرخ سود سپرده های سابق خود را کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه کاهش نرخ سود بانکی تأثیر مستقیمی در بخش تولید دارد، افزود: این روند در بازار مسکن نیز تأثیر مثبتی داشته و زمینه ساز ایجاد رونق در این بازار خواهد شد، البته این رونق به معنای ایجاد نوسان نامطلوب نیست. دبیر انجمن انبوه سازان کشور در خاتمه  یادآورشد: با کاهش نرخ سود بانکی، شاهد افزایش قیمت نخواهیم بود.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)