قصه هزاران مسکن مهر به پایان نرسید!

قصه هزاران مسکن مهر به پایان نرسید!
قصه هزاران مسکن مهر به پایان نرسید!

با توجه به وعده های داده شده مبنی بر اتمام پروژه مسکن مهر تا پایان دولت یازدهم، در حال حاضر هیچ اقدامی برای عمل به این وعده انجام نشده است. به گزارش آهن پرایس، پروژه مسکن مهر یکی از عظیم ترین پروژه ها از اوایل  پیروزی انقلاب می باشد که با تبلیغات بسیار از سال 1386 ساخت آن آغاز شده و در حال حاضر پس از ده سال هنوز به اتمام نرسیده است و بسیاری از متقاضیان موفق به دریافت واحد هایشان نشده اند.در طول این سال ها

با توجه به وعده های داده شده مبنی بر اتمام پروژه مسکن مهر تا پایان دولت یازدهم، در حال حاضر هیچ اقدامی برای عمل به این وعده انجام نشده است.

به گزارش آهن پرایس، پروژه مسکن مهر یکی از عظیم ترین پروژه ها از اوایل  پیروزی انقلاب می باشد که با تبلیغات بسیار از سال 1386 ساخت آن آغاز شده و در حال حاضر پس از ده سال هنوز به اتمام نرسیده است و بسیاری از متقاضیان موفق به دریافت واحد هایشان نشده اند.

در طول این سال ها کارشناسان متعددی درباره این پروژه اظهارات خودرا مطرح کرده اند که عده ای از آن ها بر این عقیده اند که این پروژه با وجود کم و کاستی هایی که دارد، توانسته بخش اعظمی از قشر ضعیف و متوسط جامعه را صاحب خانه کرده و از اجاره نشینی رها کند. در طرف مقابل عده ای ازکارشناسان هستند که عقیده دارند این پروژه دارای ضعف های بسیاری بوده و در طول چهل سال گذشته پرهزینه ترین پروژه ساخته شده از سوی دولت می باشد.

در این بین عده ای از کارشناسان با درنظر گرفتن انصاف و دور از هیجانات و انگیزه های سیاسی، این پروژه را مطلوب دانسته که در حین اجرا با بی تدبیری هایی مواجه شده است. در صورتی که با تدبیر بتوانیم اصلاحات لازم را در این پروژه انجام دهیم، می توانیم شاهد پیشرفت نسبتا خوبی را در بخش مسکن باشیم.

جدا از حاشیه های ایجاد شده درپیرامون این پروژه که با تصویب مجلس خاتمه آن اعلام شد ( خاتمه به منظور عدم طراحی پروژه جدید می باشد) ، این یک پروژه ای بوده که با تمام مزایا و معایب ان از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران اجرایی شده است و دولت فعلی مکلف به اتمام آن می باشد. در واقع اتمام این پروژه لطفی از سوی دولت یازدهم یا دوازدهم به مردم نیست و در چارچوب وظایف آن هاست که  قابل تامل و بررسی می باشد. اگرچه دولت هم قائل به اجرا و اتمام این پروژه می باشد.

البته با مطالعه و بررسی اظهارات مقاماتِ ذی ربط دولت با عدم عمل به وعده هایی مواجه می شویم که در مقام عمل محقق نشده و با وجود استمرارِ عملیات عمرانی و اجرایی مرتبط با این پروژه، دولت موفق به تکمیل آن در زمان تعیین شده، نشده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)