قیمت مسکن از نرخ تورم پیشـی گرفت

قیمت مسکن از نرخ تورم پیشـی گرفت
قیمت مسکن از نرخ تورم پیشـی گرفت

کارشناسان بخش مسکن بر این باور هستند که رشد قیمت مسکن بیشتر در بافت های فرسوده انجام شده و این روند افزایشی نمی تواند ادامه دار باشد چرا که از قدرت خرید متقاضیان فراتر رفته است. به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ در 9 ماهه نخستین سال معاملات 12 درصد رشد داشته است و در مقابل قیمت مسکن نیز 8 درصد افزایش یافته است. با شرایط موجود

کارشناسان بخش مسکن بر این باور هستند که رشد قیمت مسکن بیشتر در بافت های فرسوده انجام شده و این روند افزایشی نمی تواند ادامه دار باشد چرا که از قدرت خرید متقاضیان فراتر رفته است. به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ در 9 ماهه نخست سال ، معاملات 12 درصد رشد داشته است و در مقابل قیمت مسکن نیز 8 درصد افزایش یافته است. با شرایط موجود نگرانی هایی از بابت جهش قیمت به وجود آمده است.
در ماه های پیشین کارشناسان بر این باور بودند که قیمت مسکن نهایتا 2 درصد بالاتر از نرخ تورم قرار می گیرد ولی در آذرماه این رشد به 6 درصد بالای نرخ تورم رسید. این جهش قیمت مسکن در حال حاضر بیش از 50 درصد مشتریان فعلی بازار را پشیمان کرده است و امکان دارد دوباره بازار مسکن درلبه ی پرتگاه رکود قرار گیرد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)