قیمت مسکن متاثر از قیمت تیرآهن

قیمت مسکن متاثر از قیمت تیرآهن
قیمت مسکن متاثر از قیمت تیرآهن

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، عضو کمیسیون صنایع مجلس طی سخنرانی ای با اشاره به رابطه مستقیم قیمت تیرآهن و قیمت مسکن گفت: برای رسیدن به قیمت مطلوب در بازار داخلی تیرآهن، نیاز به افزایش احداث واحدهای مسکونی هستیم. طی سال گذشته قیمت تیرآهن نتوانسته کامل از رکود خارج شود از این رو کارشناسان مسکن معتقدند که دلیل این موضوع رکود موجود در بازار

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، عضو کمیسیون صنایع مجلس طی سخنرانی ای با اشاره به رابطه مستقیم قیمت تیرآهن و قیمت مسکن گفت: برای رسیدن به قیمت مطلوب در بازار داخلی تیرآهن، نیاز به افزایش احداث واحدهای مسکونی هستیم. طی سال گذشته قیمت تیرآهن نتوانسته کامل از رکود خارج شود از این رو کارشناسان مسکن معتقدند که دلیل این موضوع رکود موجود در بازار مسکن و ایجاد وقفه در اجرای طرح های عمرانی می باشد.

با توجه به این شرایط، دولت باید با تلاش مستمر بتواند علاوه بر ایجاد رونق در ساخت و ساز و بازار تیرآهن، تورم حاصل از رونق قیمت هارا مهار کند.

وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر ساختمان های خالی بسیاری وجود دارد اما طبقه متوسط و ضعیف جامعه توان خرید ندارد که همین امر موجب رکود در صنعت ساختمان سازی و به دنبال آن بازار خرید و فروش تیرآهن  شده است.

 وی در ادامه، به منظور رونق قیمت تیرآهن طی سخنرانی ای گفت: دولت باید با ساخت دو میلیون واحد مسکونی برای قشر متوسط جانعه موافقت کند تا ضمن رونق بازار مسکن، پیش زمینه ای نیز برای رونق تیرآهن  در کشور فراهم شود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)