مسکن مهر احمدی‌نژاد 300 درصد تورم داشت

"مسکن مهر" احمدی‌نژاد %300 تورم داشت
مسکن مهر  احمدی‌نژاد 300  درصد تورم داشت

یک کارشناس حامی دولت یازدهم گفته است که طرح مسکن مهر یک شعار پوپولیستی برگرفته از روحیات رئیس دولت قبل بود که در یک سال ۳۰۰ درصد تورم داشت.محمدمهدی مافی مدعی  شد: متاسفانه من یک برگ مطالعه درخصوص مسائل محیط زیستی، مالی، فنی حرفه‌ای، زیرساخت‌ها، ‌مراحل بهره‌برداری، حمل و نقل و چگونگی تامین خدمات و انشعابات مسکن مهر به عنوان بزرگ‌ترین پروژه دولت‌های نهم و دهم ندیدم و ...

یک کارشناس حامی دولت یازدهم گفته است که طرح مسکن مهر یک شعار پوپولیستی برگرفته از روحیات رئیس دولت قبل بود که در یک سال ۳۰۰ درصد تورم داشت.محمدمهدی مافی مدعی  شد: متاسفانه من یک برگ مطالعه درخصوص مسائل محیط زیستی، مالی، فنی حرفه‌ای، زیرساخت‌ها، ‌مراحل بهره‌برداری، حمل و نقل و چگونگی تامین خدمات و انشعابات مسکن مهر به عنوان بزرگ‌ترین پروژه دولت‌های نهم و دهم ندیدم و می‌توان از این پروژه به عنوان فاجعه پروژه‌های عمرانی نام برد.

وی افزود: مسوولان دولت نهم و دهم فقط به عنوان یک شعار پوپولیستی که برگرفته از روحیات نفر اول دولت بود، مسکن مهر را مطرح کردند و شرایط به نحوی بود که کسی اجازه نداشت درخصوص نحوه تامین بودجه و مطالعات طرح سوال کند.

مافی درباره مسائل تورمی مسکن مهر مدعی شد: 50 هزار میلیارد تومان پولی که توسط سیستم بانکی به مسکن مهر تزریق شد تورم 300 درصد را طی یک سال رقم زد و تبعات مسکن مهر به سایر سطوح اقتصاد سرایت کرد. از سوی دیگر، شرکت‌های دست‌اندرکار حجم انبوهی از پتانسیل و امکانات را برای تولید مسکن مهر به کار گرفتند که حالا در شرف اتمام این پروژه قابل استفاده نخواهد بود و ضرر مضاعف می‌شود.

وی با اشاره به انتقادات وزیر راه و شهرسازی از پروژه مسکن مهر گفت: سوابق حرفه‌ای دکتر آخوندی در بخش مسکن بر کسی پوشیده نیست اما باید سوال کرد وزارت راه و شهرسازی دولت یازدهم برای رفع مشکلات مسکن مهر چه اقداماتی انجام داده است. کسی منکر ایرادات مسکن مهر نیست اما دولت می‌توانست در جهت تسریع مسکن مهر اقدام و معضلات و مشکلات این طرح را تعدیل کند.

برای ورود به کانال ما در تلگرام کلیک کنید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)