مشکلات تکمیل واحدهای مسکن مهر

مشکلات تکمیل واحدهای مسکن مهر
مشکلات تکمیل واحدهای مسکن مهر

حبیب الله طاهرخانی، مدیرعامل جدید شرکت عمران شهرهای جدید درباره تکمیل واحدهای مسکن مهر گفت: در آینده ای نزدیک قصد داریم تا با برگزاری جلسه ای با حضور مدیران شهرها برنامه هایشان را در مورد تکمیل واحد های مسکن مهر دریافت کنیم. برای تکمیل این واحد ها در انتظار سایر دستگاه ها نخواهیم ماند. وی در پاسخ به این سوال که آیا برای سرعت بخشیدن

حبیب الله طاهرخانی، مدیرعامل جدید شرکت عمران شهرهای جدید درباره تکمیل واحدهای مسکن مهر گفت: در آینده ای نزدیک قصد داریم تا با برگزاری جلسه ای با حضور مدیران شهرها برنامه هایشان را در مورد تکمیل واحد های مسکن مهر دریافت کنیم. برای تکمیل این واحد ها در انتظار سایر دستگاه ها نخواهیم ماند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای سرعت بخشیدن به اتمام این واحدها در شهر های مختلف برنامه ویژه ای دارید، پاسخ داد: در تکمیل واحد ها، نباید صرفا اتمام آن ها هدف ما باشد بلکه باید افزایش کیفیت زندگی، تامین خدمات و هویت سازی را در هدف گذاری هایمان قرار دهیم. در شرایط فعلی، در شهر پردیس 23 محله وجود دارد که از این تعداد فقط 3 محله است که دارای مرکز محله می باشد، که برای رسیدن به اهداف ذکر شده باید این بخش ها ساماندهی شود. فعلا در حال بررسی هستیم تا بتوانیم برای این اقدامات و ساماندهی ها، در کنار استفاده از منابع مالی خودمان از دولت هم کمک مالی بگیریم تا بتوانیم در طول یک ماه این اهداف را  محقق کنیم. همچنین برای مدرسه سازی هم خودمان تلاش خواهیم کرد تا مشکل را برطرف کنیم. در این شهر ها مشکل آب، برق و گاز حل شده است و تنها موضوع فاضلاب مانده که با پیگیری هایمان بزودی این مشکل هم حل شده و این شهر ها به سیستم فاضلاب شهری وصل خواهند شد.

 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)