معاملات مسکن وابسته به بازار آهن

معاملات مسکن وابسته به بازار آهن
معاملات مسکن وابسته به بازار آهن

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ خانه های ارزان قیمت در آینده بازار خوبی خواهند داشت در صورتی که خانه های لوکس و گران قیمت آسان به فروش نمی رسند. حسین تبریزی ، مشاور وزیر راه و شهرسازی در رابطه با نرخ ارز و تأثیر آن بر روی بازار مسکن بیان کرد :  تشخیص بازار این است که نرخ ارز گرایش به سمت بالا دارد . در واقع دولت باید کمک کند تا حباب نرخ ارز از بین برود تا به وسیله ای برای

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ خانه های ارزان قیمت در آینده بازار خوبی خواهند داشت در صورتی که خانه های لوکس و گران قیمت آسان به فروش نمی رسند. حسین تبریزی ، مشاور وزیر راه و شهرسازی در رابطه با نرخ ارز و تأثیر آن بر روی بازار مسکن بیان کرد :  تشخیص بازار این است که نرخ ارز گرایش به سمت بالا دارد . در واقع دولت باید کمک کند تا حباب نرخ ارز از بین برود تا به وسیله ای برای پس انداز تبدیل نشود. در اینصورت بازار مسکن از رونق نخواهد افتاد.

وی در ادامه افزود : حساب هایی که در صندوق پس انداز مسکن یکم افتتاح  می شود نسبت به مشابه سال قبل سه برابر شده است و آمارها حاکی از رشد خرید و فروش خانه های ارزان قیمت نسبت به خانه های لوکس و گران قیمت است.

با وجود نوسان های موجود در بازار آهن آلات که بی تأثیر در بازار مسکن نیست ، شاهد افزایش و کاهش روزانه ی معاملات مسکن هستیم. بازار آهن و افزایش قیمت آهن آلات تأثیر صعودی بر قیمت مسکن گذاشته و باعث می شود بازار به رکود باز گردد . در مقابل کاهش قیمت آهن آلات باعث رشد معاملات بازار مسکن شده و این آمارها حاکی از آن است که نوسان قیمت آهن آلات و مصالح ساختمانی بر بازار مسکن نیز تأثیر می گذارد. بنابراین رشد معاملات خانه های ارزان قیمت دور از انتظار نیست.
برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)