میلگرد راد همدان تناسب کیفیت و قیمت

میلگرد راد همدان تناسب کیفیت و قیمت

شرکت راد همدان به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح میلگرد در ایران، همواره بر ارتقای کیفیت محصولات خود تمرکز داشته و رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است. میلگردهای راد همدان با تنوع بالا، کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، انتخابی ایده‌آل برای مهندسان و پیمانکاران در پروژه‌های ساختمانی به شمار می‌روند...
 

آهن پرایس: در دنیای امروز، کیفیت و قیمت حرف اول را می‌زند. این موضوع در صنعت فولاد و به‌ویژه در مورد میلگرد که از مصالح حیاتی در ساخت‌وساز به شمار می‌رود، از اهمیتی دوچندان برخوردار است. شرکت راد همدان به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح میلگرد در ایران، همواره بر ارتقای کیفیت محصولات خود تمرکز داشته و رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است؛ قیمت میلگرد راد همدان نیز به عنوان محصولی مرغوب و کاربردی برای صاحبان ص نایع اهمیت بسزایی دارد. از همین رو در ادامه به معرفی مجتمع فولاد راد همدان و محصولات این کارخانه پرداخته می‌شود.

مجتمع فولاد راد همدان در سال 1390 تاسیس شد و پس از 6 سال تجهیز و راه‌اندازی، در سال 1396 به بهره‌برداری رسید. افتتاح رسمی این کارخانه در زمستان 1397 با حضور معاون اول رئیس جمهور وقت انجام شد.
ظرفیت تولید شرکت فولاد راد همدان 500.000 تن میلگرد آجدار در سال است. این کارخانه با تمرکز بر تولید یک محصول با کیفیت بالا، از تجهیزات مدرن و مطابق با استانداردهای بین‌المللی استفاده می‌کند.

معرفی انواع میلگردهای راد همدان

کارخانه راد همدان میلگردهای خود را در سه دسته A1، A2 و A3 تولید و عرضه می‌کند که شامل موارد زیر است.

1. میلگرد A1: دارای سطحی صاف و صیقلی است و عمدتا برای عملیات جوشکاری و آهنگری و صنایع تولیدی استفاده می‌شود. از مزایای میلگرد a1 راد همدان می‌توان به انعطاف‌پذیری و نرمی آن اشاره کرد، عدم تحمل بارهای سنگین هم از معایب میلگرد راد همدان است.
•    مقاومت تسلیم: 2300 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع
•    مقاومت کششی: 3800 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع
•    تغییر شکل پلاستیکی: 25% 

2. میلگرد A2: دارای آج مارپیچی است و غالبا در بخش‌های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این میلگرد دارای مقاومت بالا و چسبندگی مناسب به بتن است اما امکان جوشکاری ندارد.
•    مقاومت تسلیم: 3000 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع
•    مقاومت کششی: 5000 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع
•    تغییر شکل پلاستیکی: 18%

3. میلگرد A3: میلگرد a3 راد همدان دارای آج جناغی شکل روی سطح محصول است و در ساختمان‌سازی به ویژه در سازه‌هایی با بارهای سنگین به کار می‌رود. این نوع میلگرد مقاومت و استحکام بالایی دارد اما امکان جوشکاری ندارد.
•    مقاومت تسلیم: 4000 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع
•    مقاومت کششی: 6000 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع
•    تغییر شکل پلاستیکی: 14%

ویژگی‌های میلگرد راد همدان

میلگرد راد همدان از سایز 8 تا 32 میلیمتر تحت استانداردهای ملی و جهانی DIN با کیفیت بالا تولید می‌شود. این مجتمع همچنین با اخذ استانداردهای SNSO 3132 و BS 4449، گامی دیگر در جهت تضمین کیفیت محصولات خود برداشته است که استفاده از این فناوری‌های نوین، تضمینی برای کیفیت و مرغوبیت محصولات این شرکت است. 
علامت RAD به عنوان نشانه اصالت و کیفیت، بر روی تمامی میلگردهای تولیدی شرکت حک می‌شود. این نشان، تعهد راد همدان به ارائه محصولات با کیفیت بالا به مشتریان خود را نشان می‌دهد؛ از دیگر ویژگی‌های میلگرد راد همدان می‌توان موارد زیرا را نام برد.

میلگرد راد همدان 4فروردین
•    25 درصد آج بیشتر: وجود 25 درصد آج بیشتر در میلگردهای راد همدان، چسبندگی آنها به بتن را افزایش داده و در نتیجه استحکام سازه را به طور قابل‌توجهی ارتقا می‌دهد.
•    ارائه برگه آنالیز فنی: شفافیت در کیفیت و مشخصات فنی محصول، از جمله مواردی است که راد همدان به آن اهمیت می‌دهد به همین منظور، برگه آنالیز فنی آزمایشگاه همراه با محصول برای مشتری ارسال می‌شود.
•    وزن مطابق با جدول اشتال: دقت و ظرافت در تولید میلگرد، از دیگر ویژگی‌های محصولات راد همدان است. وزن این میلگردها مطابق با جدول اشتال بوده و از بروز مشکلاتی مانند کمبود وزن و عدم استحکام کافی جلوگیری می‌کند. قیمت میلگرد راد همدان به دلیل مطابقت وزن این محصول با استاندارد جدول اشتال نسبتا بالا است.
•    آج‌های مارپیچ: آج‌های مارپیچ میلگردهای راد همدان، چسبندگی آنها را به بتن افزایش داده و از لغزش میلگرد در بتن جلوگیری می‌کند.
•    عدم امکان جوشکاری روی میلگردهای A2 : این ویژگی تضمین می‌کند که میلگردهای A2 راد همدان از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تقلبی در آنها صورت نگرفته است.
•    تولید با تجهیزات پیشرفته: راد همدان از به‌روزترین تجهیزات و تکنولوژی‌های نوین در تولید میلگرد استفاده می‌کند.
•    خواص مکانیکی و شیمیایی مطلوب: میلگردهای راد همدان از استحکام و عمر طولانی برخوردارند. به همین دلیل استفاده از این میلگرد در پروژه‌های عمرانی در بلند مدت به سود سازنده خواهد بود زیرا هزینه تعمیر و نگهداری تا حد زیادی کاهش می‌یابد.
•    کیفیت بالا: کیفیت بالای میلگردهای راد همدان، آنها را به رقیبی سرسخت برای برندهای مطرح داخلی و خارجی تبدیل کرده است.
•    تولید از مواد اولیه مرغوب: استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید میلگرد، تضمین‌کننده کیفیت و پایداری محصول است.
•    مقاومت بالا در برابر رطوبت: میلگردهای راد همدان در برابر رطوبت مقاوم بوده و طول عمر و کارایی بالایی دارند. به همین دلیل استفاده از این محصول در مناطق شمالی کشور گزینه مناسبی است.

با توجه به ویژگی‌های برشمرده، می‌توان گفت که میلگرد راد همدان از کیفیت بالایی برخوردار است و به عنوان انتخابی مطمئن برای مهندسان و پیمانکاران شناخته می‌شود. قیمت میلگرد راد همدان با توجه به ویژگی‌هایی که برای این محصول برشمرده شد منطقی به نظر می‌رسد اما به عقیده برخی خریداران میلگرد راد همدان قیمت بالایی دارد.

خرید صحیح میلگرد راد همدان

انتخاب نوع میلگرد به عوامل مختلفی مانند نوع سازه، میزان بار وارده، شرایط محیطی و بودجه شما بستگی دارد. برای انتخابی دقیق، حتماً با مهندس عمران یا متخصصان این حوزه مشورت کنید یا هنگام خرید می‌توانید از کارشناسان فروش شرکت آهن پرایس مشورت بگیرید. با این حال ضروری است حین خرید نکات زیر را مدنظر قرار دهید.
•    بررسی دقیق مشخصات فنی محصول: قبل از خرید میلگرد، حتماً مشخصات فنی آن را به دقت بررسی کنید و محصولی را انتخاب کنید که با نیاز پروژه شما مطابقت داشته باشد.
•    استعلام قیمت میلگرد راد همدان از مراجع معتبر: برای خرید میلگرد راد همدان با بهترین قیمت، از مراجع معتبر استعلام قیمت بگیرید و برای اطمینان از اصالت کالا، میلگرد را از نمایندگی‌های مجاز شرکت راد همدان خریداری کنید. 

قبل از خرید با آهن پرایس مشورت کنید 4فروردین 1403
خرید حضوری یا خرید آنلاین میلگرد راد همدان رایج‌ترین شیوه‌های خرید آهن آلات است که هر خریداری مطابق با شرایط و تناژ مورد نیاز خود یکی از این روش‌ها را انتخاب می‌کند. گفتنی است قیمت میلگرد راد همدان به طور روزانه روی وبسایت آهن پرایس قرار می‌گیرد همچنین می‌توانید نمودار قیمت میلگرد راد همدان را نیز روی این وبسایت مشاهده کنید و با بررسی و تحلیل نوسانات قیمت این محصول در بازه‌های زمانی مختلف بهترین زمان را برهی خرید میلگرد انتخاب کنید.


 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 5 از 5 - 1 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)