نابسامانی قیمت ها در بازار مسکن

نابسامانی قیمت ها در بازار مسکن
نابسامانی قیمت ها در بازار مسکن

بنا بر گزارش تحلیل گران آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار مسکن، با اشاره به تلاطم در بازار مسکن کارشناسان بازار مسکن اظهار دارند، راهکار برون‌رفت از این وضعیت ساخت مسکن ارزان قیمت برای اقشار ضعیف و متوسط جامعه است که باید در دستورکار دولت قرار گیرد...

بنا بر گزارش تحلیل گران آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار مسکن، با اشاره به تلاطم در بازار مسکن کارشناسان بازار مسکن اظهار دارند، راهکار برون‌رفت از این وضعیت ساخت مسکن ارزان قیمت برای اقشار ضعیف و متوسط جامعه است که باید در دستورکار دولت قرار گیرد.
یکی دیگر از راهکار های مقابله با گرانی مسکن اجرای دقیق و کامل قانون مالیات بر خانه‌ های خالی است که مجلس باید با استفاده از ابزار های نظارتی خود اجرای آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دولت بخواهد و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال کند.
از این رو به اظهارات مسئولان بازار مسکن، متأسفانه دولت در 7 سال گذشته اقدام خاصی در جهت ساخت مسکن نداشته و در یک سال پایانی خود بحث مسکن ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کرده است.دولت باید تمام تلاش خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کار گیرد تا حداقل بخشی از تعهدات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ساخت مسکن ملی اجرا کند در غیر این صورت با تحمیل بار سنگین ساخت این مسکن ‌ها به دوش دولت بعد مواجه خواهیم بود.ساخت و ساز مسکن بازار اشتغال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم رونق می ‌بخشد و بخش‌ های مختلف درگیر با این حوزه نیز فعال می‌ شوند.
بنا بر این ضرورت دارد تا سرمایه‌ های سرگردان کشور به جای این که به بورس کذایی و دیگر بازار های کاذب هدایت شود که هیچ کمکی به تولید نمی‌کنند به بازار مسکن هدایت شوند..بازار بورس یک بازار دلالی است و هیچ کمکی به تولید نمی‌کند که و همان طور که بیان شد هدایت این سرمایه ‌ها به بخش مسکن می‌تواند برای اشتغال هم می‌ تواند رونق ایجاد کند.مسئولان اظهار دارند: امروز در شرایطی هستیم که دولت و مجلس باید به دور از این مسئله که چه کسی مقصر است به دنبال ارائه طرحی برای مسکن مردم باشند. 
مجلس یازدهم باید به طور جدی موضوع مسکن را در دستور کار خود قرار دهد و این جزو ضروری‌ترین نیازهای به ویژه قشر جوان بداند و آن را پیگیری کند..

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)

عضویت / ورود

عضویت / ورود

ساعت کاری مجموعه به پایان رسیده است لطفا اطلاعات خود را برای دریافت مشاوره اختصاصی وارد نمایید.

درخواست مشاوره تلفنی