نرخ اوراق مسکن 77 هزار تومان اعلام شد

نرخ اوراق مسکن 77 هزار تومان اعلام شد
نرخ اوراق مسکن 77 هزار تومان اعلام شد

در گفتگو با یک کارشناس مسکن، وی با اشاره به اینکه هم اکنون نرخ هر فقره اوراق مسکن 77 هزار تومان است، گفت:نرخ اوراق مسکن با توجه به سال گذشته مناسب است و در شرایط متعادلی قرار دارد.فرید قدیری کارشناس مسکن افزود: در سال گذشته بانک ها با توافق صوری برای کاهش 15 درصدی سود بانکی، موجب کاهش سپرده گذاری و همچنین خروج منابع از حساب اوراق مسکن شدند.اما از طرف دیگر این توافق باعث...

در گفتگو با یک کارشناس مسکن، وی با اشاره به اینکه هم اکنون نرخ هر فقره اوراق مسکن 77 هزار تومان است، گفت:نرخ اوراق مسکن با توجه به سال گذشته مناسب است و در شرایط متعادلی قرار دارد.

فرید قدیری کارشناس مسکن افزود: در سال گذشته بانک ها با توافق صوری برای کاهش 15 درصدی سود بانکی، موجب کاهش سپرده گذاری و همچنین خروج منابع از حساب اوراق مسکن شدند.اما از طرف دیگر این توافق باعث شد تا تقاضا به دریافت اوراق بیشتر و تسهیلات جدیدی برای خرید مسکن گذاشته شود.به صورتی که نرخ هر فقره اوراق ۵۰۰ هزار تومانی مسکن در این سال به مرز ۱۰۰ هزار تومان رسید.

وی عنوان کرد: در شرایط فعلی، یک زوج در پایتخت می توانند 120 میلیون  تومان وام برای خرید مسکن تهیه کنند.همچنین متقاضیان یک فقره تسهیلات هم میتواننتد وام 60 میلیون تومانی خرید مسکن و 20 میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند.

این کارشناس مسکن گفت: در حال حاضر، شرایط مناسب برای دریافت وام و شرایط موجود در بازار موجب شده تا بستر مناسبی برای خانه دار شدن مردم در جامعه فراهم شود. همچنین کسانی که می خواهند خانه دار شوند، می توانند از این شرایط مناسب به نحو احسن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه سود اوراق مسکن ۱۷,۵ درصد است، گفت: در شرایط فعلی برای گرفتن  یک وام ۱۰۰ میلیون تومانی به ۲۰۰ فقره ۵۰۰ هزار تومانی اوراق مسکن نیاز است که قیمت تمام شده اوراق با احتساب هر فقره ۷۷ هزار تومان به ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می رسد.

 

 

برای دریافت قیمت میلگرد ، قیمت تیر آهن ، قیمت نبشی و نادانی ، قیمت پروفیل ، قیمت ورق ، در کانال تلگرام  اهن پرایس ما عضو شوید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)