واگذاری مسکن مهر به کمیته امداد

واگذاری مسکن مهر به کمیته امداد
واگذاری مسکن مهر به کمیته امداد

سید پرویز فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به وگذاری واحد های بدون متقاضی مسکن مهر به کمیته امداد اظهار داشت: واگذاری قسمتی از واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر ملزم به تصویب قانون در مجلس شورای اسلامی است. فتاح مورد نحوه واگذاری این واحد ها گفت: در جلسه کمیسیون عمران مجلس که با حضوروزیر راه و شهرسازی برقرار شده بود، ما پیشنهادی مبنی بر واگذاری این واحد ها به کمیته امداد 

سید پرویز فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به وگذاری واحد های بدون متقاضی مسکن مهر به کمیته امداد اظهار داشت: واگذاری قسمتی از واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر ملزم به تصویب قانون در مجلس شورای اسلامی است.

فتاح مورد نحوه واگذاری این واحد ها گفت: در جلسه کمیسیون عمران مجلس که با حضوروزیر راه و شهرسازی برقرار شده بود، ما پیشنهادی مبنی بر واگذاری این واحد ها به کمیته امداد ارائه کردیم که خوشبختانه وزیر راه و شهر سازی از ان استقبال کرد. طبق برنامه ریزی های انجام شده تاکنون در مرحله اول دوهزار واحد و در مرحله دوم ده هزار واحد بدون متقاضی به کمیته امداد واگذار شد که این واگذاری ها در مراحل بعدی ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: با واگذاری این واحد ها به کمیته، باید بتوانیم مشکلات حقوقی آن ها را نیز برطرف سازیم چراکه وزارت راه وشهر سازی به علت واگذاری این واحد ها نیاز به تصویب قانون خواهد داشت.
بر اساس قرار تعیین شده، کمیته امداد پیشنهاد خود را در اختیار کمیسیون عمران مجلس قرار داده است که با اعلام آمادگی از وی نمایندگان مجلس مواجه شد، در صورتی روند تبدیل این طرح به قانون به خوبی پیش رود می توانیم واگذاری ها را طبق قوانین انجام دهیم.

فتاح در خصوص واگذاری واحد ها افزود: ما باید بررسی هایی را انجام دهیم تا بتوانیم شهر های مورد نیاز برای دریافت واحد هارا شناسایی کنیم زیرا ممکن است واحدهایی به ما واگذار شود که در آن شهر ما مدد جو نداشته باشیم و یا این واحد ها در نقاط خوب شهر باشد که در اختیار گرفتن آن ها برای کمیته و مدد جویان دشوار خواهد بود. در شرایط فعلی مشکلاتی وجود دارد که ما باید بتوانیم با وزارت راه وشهرسازی به تفاهم برسیم البته مخالفتی وجود ندارد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)