پول‌ لازم‌ های تقلبی در بازار مسکن

پول‌ لازم‌ های تقلبی در بازار مسکن
پول‌ لازم‌ های تقلبی در بازار مسکن

دلالان بازار مسکن به کسانیکه ملک خود را با قیمت پایین تر از حد معمول منطقه اجاره می دهند یا می فروشند، اصطلاحا  "پول لازم" می گویند. البته در مواردی نیز مشاهده می شود که مالکان یک ملک علاوه بر اینکه پول لازم هستند، ملک های خود را بسیار با قیمت پایین تری نسبت به سطح منطقه معامله می کنند. در حال حاضر این اصطلاح "پول لازم" یک معنای مشخص و واضحی دارد که معمولا به 3  گروه

دلالان بازار مسکن به کسانیکه ملک خود را با قیمت پایین تر از حد معمول منطقه اجاره می دهند یا می فروشند، اصطلاحا می گویند "پول لازم". البته در مواردی نیز مشاهده می شود که مالکان یک ملک علاوه بر اینکه پول لازم هستند، ملک های خود را بسیار با قیمت پایین تری نسبت به سطح منطقه معامله می کنند.

در حال حاضر این اصطلاح "پول لازم" یک معنای مشخص و واضحی دارد که معمولا به 3  گروه این اصطلاح را نسبت می دهند: اول = آن دسته از سازندگان مسکن که برای احداث پروژه ی بعدی خود احتیاج فوری به به پول نقد دارند. دوم = آن دسته از صاحبان ملک که به دلیل یک اتفاق ناگهانی یا ناگوار مجبور می شوند تا ملک خود را با قیمت بسیار پایینی بفروشند. سوم = کسانیکه مجبورند به دلیل یک سفر یا یک مهاجرت ملک خود را سریعا و با قیمت پایین بفروشند.

اما این روزها فروشندگان یا واسطه‌ های فروش برخی آپارتمان‌ها که دچار نقص اساسی هستند، تلاش می‌کنند با سوء استفاده از واژه «پول‌ لازم» قیمت پایین این آپارتمان‌ها را که به اشکال آنها برمی‌گردد، به نوعی توجیه کنند. یک نمونه از فایل‌های فروش که در زمره «پول‌ لازم‌ های تقلبی» به شمار می‌رود و این روزها در بازار مسکن «باب» شده است، مربوط به ساختمان‌هایی است که پروژه‌های مزاحم در اطراف آنها در حال ساخت است.

این پروژه‌های مزاحم شامل مجتمع‌های تجاری چند منظوره، مراکز آموزشی همچون مدرسه و موسسات پر رفت‌وآمد و نیز دیگر کاربری‌های جاذب جمعیت است که قطعا به بروز مشکلاتی برای همسایگان مجاور منجر خواهد شد. از این رو متقاضیان خرید مسکن باید در برابر فایل‌های زیر قیمت و مواردی که با قید «پول‌لازم» با قیمت‌های پایین‌تر از سطح مورد انتظار عرضه می‌شوند، با تردید مواجه شوند و علاوه بر بررسی دقیق نقشه و امکانات آپارتمان، درباره همجواری آنها با پروژه‌ های مزاحم نیز تحقیق کنند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)