پیش بینی روند بازار مسکن

پیش بینی روند بازار مسکن
پیش بینی روند بازار مسکن

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، در چند ماه اخیر با توجه به افزایش بی رویه بازار مسکن قدرت بسیاری از اقشار جامعه نتوانسته با وضعیت  شرایط جدید تطابق پیدا کند. در شرایطی که بازار مسکن به سر میبرد  اکنون به دلیل ماه محرم و صفر امکان رکورد عمیق تر در این بخش پیش بینی می شود لذا میزان معاملات خرید و فروش مسکن در مناطق مختلف شهر تهران در شهریور ماه امسال  در مقایسه با ماه مشابه سال  گذشته ، 45 درصد کاهش یافته است...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، در چند ماه اخیر با توجه به افزایش بی رویهبازار مسکن قدرت بسیاری از اقشار جامعه نتوانسته با وضعیت  شرایط جدید تطابق پیدا کند.

در شرایطی که بازار مسکن به سر میبرد  اکنون به دلیل ماه محرم و صفر امکان رکورد عمیق تر در این بخش پیش بینی می شود لذا میزان معاملات خرید و فروش مسکن در مناطق مختلف شهر تهران در شهریور ماه امسال  در مقایسه با ماه مشابه سال  گذشته ، 45 درصد کاهش یافته است.

کارشناس بخش مسکن از سوی رئیس اتحادیه مشاوران املاک  گزارشی اعلام کرد که در پی این گزارش مطرح شد،  تاکنون بازار مسکن چنین رشد بی سابقه ای نداشته است  که در بازه زمانی شش ماه حدود 50 درصد رشد کند، لذا کاهش قدرت خرید متقاضیان مصرفی، افزایش شدید قیمت مسکن و  همچنین خروج سفته بازان از بازار مسکن موجب شده که این بخش با رکورد عمیق همراه باشد   لذا  رشد ۵۰ تا ۶۰ درصدی قیمت مسکندر یک بازه زمانی شش ماهه بسیار غیرمنتظره بوده بصورتیکه بسیاری از فعالان بازار و متقاضیان مصرفی از این اوضاع نامطلوب غافلگیر شدند. همچنین با ادامه این روند خرید و فروش مسکن با افت شدیدی همراه بوده است چون  وضعیت  بازار مسکن در شهریورماه  امسال در وضعیت مناسبی نبوده است  لذا در نیمه دوم امسال پیش بینی می شود رکورد  این بخش ادامه دار خواهد بود .

در شرایط کنونی بازار مسکن نمی توان تصور کرد چون معاملات مسکن با کاهش شدیدی همراه بوده است قطعا قیمت های مسکن با کاهش مواجه می شود  لذا تا زمانی که ارز به یک ثبات نرسند این بخش با التهاب پیش می رود روندی که  بازار مسکن طی می کند اگر قیمتهای بازارهای موازی مانند ارز، سکه، طلا  به ثبات نسبی برسند ممکن است بازار مسکن در سیر تعادل قرار گیرد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.


انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)