پیش بینی وضعیت بازار مسکن

پیش بینی وضعیت بازار مسکن
پیش بینی وضعیت بازار مسکن

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن،  طی چند روز اخیر که شاهد افزایش بی سرو سامان بازار مسکن بودیم. متاسفانه با ادامه این روند پیش بینی می شود که روند صعو دی بازار مسکن  همچنان در آینده ادامه دار باشد. طی ماه های گذشته  بازار مسکن با  تورم سرسام آور مواجه شد؛ به طوری که قیمت های نا متوازان بازار، بسیاری از فعالان این بخش را تحت تاثیر قرار داد که موجب شد برای ادامه فعالیت در بازار مسکن

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن،  طی چند روز اخیر که شاهد افزایش بی سرو سامان بازار مسکن بودیم. متاسفانه با ادامه این روند پیش بینی می شود که روند صعو دی بازار مسکن  همچنان در آینده ادامه دار باشد. طی ماه های گذشته  بازار مسکن با  تورم سرسام آور مواجه شد؛ به طوری که قیمت های نا متوازان بازار، بسیاری از فعالان این بخش را تحت تاثیر قرار داد که موجب شد برای ادامه فعالیت در بازار مسکن  امید خود از دست بدهند.

 
لذا کارشناس بخش مسکن در خصوص وضعیت نامتوازن بازار اعلام نمودند که این روند  بازار مسکن را نمی توان به طور واضح پیش بینی کردو در صورتی که  سیاست های دولت  در سرمایه های نقدینگی  و بانکی  به درستی  اعمال نشود، روند صعودی بازار مسکن  در آینده ادامه خواهد داشت و این التهابات بیش از پیش خواهد شد.


برخی از کارشناسان بازار مسکن بر این  باورند که افزایش بی رویه قیمت های مسکن به دلیل افزایش بسیاری از هزینه ها بوده و عملکرد اقتصادی و کنترل دولت  بر روند بخش مسکن  تاثیری ندارد .همچنین  با افزایش معاملات مسکن در منطقه های مختلف سطح شهر  تهران و افزایش معاملات سوداگران در بازار مسکن قیمت مسکن  بار دیگر با افزایش  غیر متعارف  مواجه شده است.


همچنین  در این چند روز اخیر بلاتکلیفی در بازار مسکن بسیار چشمگیر شده به طوری که  تصمیم گیری برای آینده بازار مسکن سخت شده است. بسیاری از کارشناسان  بخش مسکن  بر این نگرش هستند که، این افزایش قیمت  سرسام آور مسکن به  افزایش قیمت بازار طلا و ارز بستگی دارد به طور ی که اگر مردم  از بازار  ارز و سکه سیراب شوند بخش مسکن  بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. 
همچنین اگر سودهی برخی از سوداگران در بازار ادامه دار باشد؛ بخش مسکن در رکورد عمیق خود فرو می رود  و این افزایش نامتعارف بازار در سیر نزولی قرار می گیرد تا به یک قیمت  نسبتا ثابتی برسد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)