کانکس نشینی پدیده جدید در پایتخت

کانکس نشینی پدیده جدید در پایتخت
کانکس نشینی پدیده جدید در پایتخت

شاید تا کنون نام کانکس به گوشتان رسیده باشد. کانکس ها واحد های آماده ای هستند که به تازگی به صورت پدیده ای در پایتخت بوجود آمده اند. پدیده ای که بسیاری از آژانس های مسکن به وجود آن اشاره کرده و می گویند: کانکس نشینی روش جدیدی از سکونت می باشد که در تهران دیده شده است. پدیده ای که در تهران بوجود آمده و بیشتر در حومه شهر دیده می شود. به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن،بعضی از 

شاید تا کنون نام کانکس به گوشتان رسیده باشد. کانکس ها واحد های آماده ای هستند که به تازگی به صورت پدیده ای در پایتخت بوجود آمده اند. پدیده ای که بسیاری از آژانس های مسکن به وجود آن اشاره کرده و می گویند: کانکس نشینی روش جدیدی از سکونت می باشد که در تهران دیده شده است. پدیده ای که در تهران بوجود آمده و بیشتر در حومه شهر دیده می شود.

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن،بعضی از مشاوران املاک خبر از وجود کانکس ها در اواسط شهر تهران ازجمله منطقه 22 داده اند.

محمود زعفرانلو، فعال بازار مسکن در مورد این پدیده می گوید: این کانکس ها در شهر تهران بصورت اجاره ای دیده شده است اما نصب ان ها در پشت بام ها و یا فضا های مشاع غیر قانونی می باشد، اما در حالی که اینکار غیر قانونی تلقی می شود، با آن ها برخورد قانونی نشده و مالکان به راحتی با پرداخت پول مشکل خود را حل می کنند.

این کانکس ها هنوز تعداد زیادی در شهر نیستند اما بسیاری از مردم برای زندگی به سراغ کانکس ها رفته اند. این کانکس ها از قیمت متری 200 هزار تومان شروع شده و تا قیمت متری 900 هزار تومان می باشد. اکثر کسانی که تمایل به کانکس نشینی دارند، حاشیه نشینان اطراف شهر تهران می باشند.

حسام عقبایی،رییس اتحادیه مشاوران املاک در اینباره می گوید: زندگی در کانکس و در فضاهای مشاع شهر غیر قانونی بوده و صاحبان آن ها فقط می توانند از کانکس ها در زمین های شخصی خود استفاده کنند. این کانکس ها دارای سند مالکیت نیستند و انجام معاملات ملکی در مشاوران املاک برای خرید و فروش آن ها کار کاملا غیر قانونی می باشد. اگرچه مورد اجاره‌ای در چنین مواردی کمتر پیش می‌آید و همه به دنبال خرید این واحد‌های سیار هستند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (1)

  • ج م
    ج م1400/11/09 - 22:02 پاسخ

    چه اشکالی داره ی کانکس شیک دارای اطاق خواب آب وبرق مثل ی واحد آپارتمانه تازه هم سطح هم هست به شرطی شهرک سازی کنند وکانکسهارو مستقر کنند عین کشورهای خارجی همه یرنگ وشیک