کاهش تب و تاب نوسانات در بازار مسکن

کاهش تب و تاب نوسانات در بازار مسکن
کاهش تب و تاب نوسانات در بازار مسکن

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، تب و تاب بازار مسکن به دنبال کاهش نسبی قیمت ارز فروکش کرد. اطلاعات بدست امده از وضعیت بازار مسکن طی یک هفته اخیر نشان دهنده برقراری جو نسبتا آرامی در بازار مسکن می باشد. پس از جو متشنج اواخر پاییز و اولایل زمستان در بازار خرید و فروش مسکن که بخش اعظم آن منشا خارجی داشته، در حال حاضر شاهد آرامش نسبی این بازار هستیم. بازار خرید

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، تب و تاب بازار مسکن به دنبال کاهش نسبی قیمت ارز فروکش کرد. اطلاعات بدست امده از وضعیت بازار مسکن طی یک هفته اخیر نشان دهنده برقراری جو نسبتا آرامی در بازار مسکن می باشد. پس از جو متشنج اواخر پاییز و اولایل زمستان در بازار خرید و فروش مسکن که بخش اعظم آن منشا خارجی داشته، در حال حاضر شاهد آرامش نسبی این بازار هستیم.

بازار خرید و فروش مسکن در تهران همانطور که طی یک ماه گذشته به سرعت تحت تاثیر قیمت دلار و رفتارهای سوداگرانه در بازار ارز افزایش یافت، در حال حاضر پس از افت سبی نرخ دلار در حال بازگشت به شرایط قبلی می باشد.

بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که انتظارات تورمی با منشا ارزی بر رفتار هر دو ست عرضه و تقاضا این بازار در نیمه دوم سال جاری اثر گذاشته و موجب شده از یک طرف فروشنده ها قیمت واحد هایشان را افزایش دهند و از طرفی دیگر میزان خریدار به بازار معاملات بیشتر شود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)