کنترل سوداگـری در بازار مسکن

کنترل سوداگـری در بازار مسکن
کنترل سوداگـری در بازار مسکن

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ کارشناسان مسکن و تحلیلگران اقتصادی معتقدند که رشد معاملات نشان‌دهنده شکل‌گیری رونق در بازار مسکن است و ایجاد رونق در این بخش می‌تواند این رونق را در کل اقتصاد کشور رقم بزند.  ایرج رهبر رئیس کانون سراسری انبوه سازان بیان کرد : برای رونق در بازار مسکن باید قدرت خرید مردم تقویت شود ودولت باید مراقب تورم و سوداگری در بخش مسکن 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ کارشناسان مسکن و تحلیلگران اقتصادی معتقدند که رشد معاملات نشان‌دهنده شکل‌گیری رونق در بازار مسکن است و ایجاد رونق در این بخش می‌تواند این رونق را در کل اقتصاد کشور رقم بزند.  ایرج رهبر رئیس کانون سراسری انبوه سازان بیان کرد : برای رونق در بازار مسکن باید قدرت خرید مردم تقویت شود ودولت باید مراقب تورم و سوداگری در بخش مسکن باشد.در حال حاضر رونق در بازار مسکن دیده می شود که باید امیدوار بود این روند متوقف نشود.

 وی افزود: سعی دولت باید بر این باشد که دنبال رونق را بگیرد وایرادات را برطرف کند. نگرانی اصلی ما این است که این رشد قیمت به ‌سمت رشد تورمی نرود. رشد قیمت و رونق بازار مسکن قابلیت برنامه‌ریزی دارد که دولت با ابزارهایی که در دست دارد در مناطق کمتر توسعه ‌یافته می‌تواند تمهیداتی ایجاد کند تا بازار مسکن به ثبات برسد.

بهتر است تسهیلات در بخش تولید و عرضه مسکن باشد. برخی معتقدند باید رونق در بخش خرید باشد اما بهتر است رونق در دو بخش تولید و خرید همزمان باشد که با مدیریت درست می‌تواند در کاهش هزینه‌ها  نیز مؤثر باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)