۷ هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی

۷ هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی
۷ هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی

مدیرعامل شرکت عمران پرند، علی اکبر طاهری با اشاره به اینکه مسکن مهر پرند به عنوان پایتخت مسکن مهر ایران به شمار می‌رود، گفت: ۹۵ هزار واحد مسکن مهر برای پرند هدف گذاری شده بود که از این تعداد ۱۷ هزار واحد در دولت قبل به بهره برداری رسید. وی افزود: در سه سال گذشته تعداد واحدهای تکمیل شده از ۱۷ هزار به ۷۰ هزار رسید، به طوری که از این تعداد ۵۰ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری رسیده و مابقی نیز در شرف افتتاح...

مدیرعامل شرکت عمران پرند، علی اکبر طاهری با اشاره به اینکه مسکن مهر پرند به عنوان پایتخت مسکن مهر ایران به شمار می‌رود، گفت: ۹۵ هزار واحد مسکن مهر برای پرند هدف گذاری شده بود که از این تعداد ۱۷ هزار واحد در دولت قبل به بهره برداری رسید. وی افزود: در سه سال گذشته تعداد واحدهای تکمیل شده از ۱۷ هزار به ۷۰ هزار رسید، به طوری که از این تعداد ۵۰ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری رسیده و مابقی نیز در شرف افتتاح است. طاهری اظهار داشت: ۲۵ هزار واحد باقی مانده که از این تعداد نیز ۷ هزار ۵۰۰ واحد مسکن مهر در پرند فاقد متقاضی است که با اطلاع رسانی انجام شده در حال عضو گیری و ثبت نام هستیم که خوشبختانه استقبال خوبی شده است.

مدیر عامل شرکت عمران پرند تصریح کرد: در حال حاضر برای ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر متقاضی موثر داریم که برای آن‌ها قرارداد منعقد شده و ما تعهد داریم که برای آن‌ها واحد تهیه کنیم.

وی عنوان کرد: به دلیل کمبود اعتبار وزارت نیرو پیشرفت فیزیکی مسکن مهر پرند به کندی حرکت می‌کرد، اما خوشبختانه با برگزاری با جلسات مختلف با شرکت فاضلاب و وزارت نیرو در حوزه برق و آب با ارایه دستور کاری جدید این مشکلات بر طرف می‌شود.

برای دریافت قیمت میلگرد ، قیمت تیر آهن ، قیمت نبشی و نادانی ، قیمت پروفیل ، قیمت ورق ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)