بررسی نبشی آریان فولاد و ناب تبریز 

بررسی کیفیت کارخانه نبشی آریان فولاد و ناب تبریز 
بررسی نبشی آریان فولاد و ناب تبریز 

آهن پرایس: نبشی ها از مقاطع فولادی بسیار پرکاربرد هستند که به لحاظ کاربرد زیاد این محصول کیفیت آن و قیمت روز نبشی بسیار حائز اهمیت است.لازم به ذکر است که از نظر ظاهری نبشی دو ضلع عمود بر یکدیگر است...

آهن پرایس: نبشی ها از مقاطع فولادی بسیار پرکاربرد هستند که به لحاظ کاربرد زیاد این محصول کیفیت آن و قیمت روز نبشی بسیار حائز اهمیت است.لازم به ذکر است که از نظر ظاهری نبشی دو ضلع عمود بر یکدیگر است ودرنقشه هاباحرف Lنمایش داده می شوند، نبشی ها به مانند نقطه اتصال عناصر عمل می کنندوکاربرد اساسی آنها در اتصال پل ها به ستون ها است. 
نبشی ها انواع مختلفی دارند و هر نوع از نبشی کاربری خاص خود را دارد بنابراین قیمت نبشی نیز به نوع نبشی ، جنس آن  و قیمت سنگ آهن ، شمش و نرخ دلار و برخی عوامل دیگر بستگی دارد. نبشی یک از محصولات کاربردی است که قیمت روز نبشی برای ساختمان سازان و صنعتگران بسیار حائز اهمیت است از همین رو نیاز است پیش از خرید نبشی سایز، ابعاد ، کیفیت و کارخانه های تولید کننده آن را بررسی نمایید. 

کارخانه های مختلفی در کشور ما نبشی تولید می نمایند که بر اساس استانداردهای ملی نیز تولید می گردد از جمله ی این کارخانه ها می توانیم به شکفته ، ناب تبریز، جاوید بناب ،آریان فولاد و ... اشاره نماییم.

بررسی نبشی ناب تبریز 

شرکت فولاد تبریز ، همانطور که از نام آن نیز برمی آید در نزدیکی شهر تبریز است  و تقریبا از سال 1382 یکی از تولیدکنندگان توانمند نبشی است، که از اهداف و چشم اندازهای این کارخانه تولید محصولات فولادی با کیفیت از جمله نبشی است، قیمت نبشی ناب تبریز همواره نسبت به کیفیت تولیدی آن بسیار مناسب است.

البته شرکت ناب تبریز محصولات دیگری از جمله ناودانی و تیرآهن نیز تولید می نماید و محصولات تولیدی آن منطبق بر استانداردهای ملی و جهانی است و این شرکت از لحاظ کیفیت جز یکی از بزرگترین تولید کنندگان مقاطع فولاد ساختمانی است. 

شرکت آریان فولاد

شرکت آریان فولاد، یکی از تولید کنندگان مقاطع فولادی در ایران و خاورمیانه است و بالغ بر سه دهه است که در زمینه تولیدات انواع نبشی، میلگرد، تیرآهن، ناودانی و ... فعال است و از اهداف این شرکت همواره عرضه محصولات با بالاترین استاندارد و کیفیت است و قیمت روز نبشی آریان فولاد همواره در سایت آهن پرایس آپدیت می شود همچنین می توانید با شماره 02154103 تماس حاصل فرمایید و از پیش خرید از مشاوره رایگان مشاوران حرفه ای ما بهرمند شوید. 

نکته قابل توجه درمورد این شرکت این است که از نظر موقعیت در جاده ترانزیت و جاده بوئین زهرا – اشتهارد نزدیک به تهران است. از نظر سایز نبشی نیز ابعاد 130*130 با ضخامت 300 میلیمتر نیز جز تولیدات این کارخانه است و در سایر سایزهای مرسوم نیز تولید دارد و از لحاظ کیفیت و میزان تولیدات این کارخانه تا حد زیادی نیازهای بازار داخل را برطرف کرده است.همچنین ساختار وتجهیزات کارخانه آریان فولاد به گونه ای است دارای استانداردهای بالایی است. از آنجایی که تجهیزات تولیدات نبشی آریان فولاد مدرن است کیفیت نبشی تولیدی این کارخانه نیز بالاست. 

در ادامه می توانید این مقاله را نیز مطالعه فرمایید: 6 کارخانه تولید کننده نبشی 

عوامل اثرگذار بر قیمت نبشی

از آنجایی که برای هر ساختمان ساز و مهندسی کیفیت و قیمت نبشی به موازات هم مهم است لازم است همیشه قیمت روز نبشی را از طریق سایت آهن پرایس چک نمایید، همچنین توصیه می گردد پیش از خرید حتما از مشاوره رایگان کارشناسان فروش آهن پرایس استفاده نمایید.

شایان ذکر است دامنه استفاده از نبشی بسیار گسترده است و بر هزینه های تمام شده پروژه بسیار اثرگذار خواهد بود. از همین رو بهتر است در جریان باشید که عواملی چون برند ، کیفیت ، جنس ، میزان عرضه و تقاضا ، نرخ سنگ آهن، شمش و... بر قیمت نبشی اثرگذارند.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 5 از 5 - 1 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)