آغاز فصل نقل و انتقالات

آغاز فصل نقل و انتقالات
آغاز فصل نقل و انتقالات

بنابر گزارش تحلیل گران آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار فولاد، بررسی ‌های میدانی از میزان ورود و خروج متقاضیان خرید و همچنین فروش آپارتمان ‌های مسکونی به بازار مسکن نشان می‌ دهد که به‌ طور معمول و به شکل سنتی حجم خرید، فروش و میزان جست‌ و جوی متقاضیان...

بنابر گزارش تحلیل گران آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار فولاد، بررسی ‌های میدانی از میزان ورود و خروج متقاضیان خرید و همچنین فروش آپارتمان ‌های مسکونی به بازار مسکن نشان می‌ دهد که به‌ طور معمول و به شکل سنتی حجم خرید، فروش و میزان جست‌ و جوی متقاضیان در بازار مسکن طی یک ماه مبارک رمضان با کاهش مواجه می‌ شود. در مقابل بخشی از متقاضیان با تمام شدن این ماه مبارک مجدد به بازار وارد و فرآیند جست و جوی خود را برای خرید آپارتمان مسکونی آغاز می‌کنند.
این روال طبیعی برای سال جاری نیز همچون سال‌ های گذشته اتفاق افتاده است. به‌ طوری که طی ماه مبارک رمضان میزان حضور و جست و جوی متقاضیان خرید مسکن کاهش پیدا کرد. با پایان یافتن ماه مبارک رمضان در هفته گذشته و نزدیک شدن به فصل اصلی نقل و انتقالات مسکن این انتظار وجود دارد که بخشی از تقاضا  به بازار مجددا وارد شوند؛ اگر چه به‌ طور طبیعی زمان مورد نیاز از آغاز جست‌ و جو در بازار تا خرید واحد مسکونی حداقل دو هفته است اما بررسی ‌ها نشان می‌ دهد در برخی دوره‌ های خاص  مانند سیکل‌ هایی که عرضه واحد مسکونی در بازار کاهش پیدا می‌کند یا قیمت مسکن با جهش مواجه می‌ شود، فرآیند جست و جو طولانی‌ تر می‌شود.
در زمان کنونی بازار مسکن نیز طی یک سال و اندی گذشته یک دوره خاص از بابت رونق معاملاتی و جهش قیمت را تجربه کرده است. هم زمان با پایان یافتن ماه مبارک رمضان و آغاز فصل نقل و انتقالات، متقاضیان جدیدی که در این دوره تصمیم به ورود برای خرید آپارتمان مسکونی را دارند، به یک نقشه راه جهت کاهش پروسه جست‌ و‌ جوی انتخاب فایل مناسب نیاز خواهند داشت.
برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (1)

  • محسن شهیدی
    محسن شهیدی1398/03/19 - 11:14 پاسخ

    دوستان صبر کنید وحتی اگه نتیجه ای از میاننجیگری شینزوآبه بین ایران و آمریکا حاصل نشد اقدام به خرید نکنید و قیمت خرید ما باید ۳۰۰۰تا ۳۲۰۰ باشد.