اظهارات وزیر در تأمین مسکن

اظهارات وزیر در تأمین مسکن
اظهارات وزیر در تأمین مسکن

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، وزیر راه و شهر سازی تاکید بسیاری در تولید مسکن و توانمند سازی اقشار کم درآمد و متوسط جامعه در تهیه مسکن دارد. محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی اذعان داشت که : با توجه به شرایط رکودی کشور...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، وزیر راه و شهر سازی تاکید بسیاری در تولید مسکن و توانمند سازی اقشار کم درآمد و متوسط جامعه در تهیه مسکن دارد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی اذعان داشت که: با توجه به شرایط رکودی کشور دولت باید در حرکتی جسورانه و اعمال سیاست های مقتضی اقتصاد متکی به خود را از وضیعت حاکم خارج کند.

وی هم چنین اشاره ای نیز به سازمان نظام مهندسی کشور داشت جلب اعتماد جامعه را باید جزیی از ارکان مهم خود دانسته و برای اصلاح کاستی های احتمالی نهایت سعی خود را کرده تا فضای اعتماد مردمی از بین نرود، هم چنین شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی طبق قانون دارای تکالیف روشن است که باید به این تکالیف را به‌صورت دقیق انجام دهد.

وی ادامه داد که: در سیستم وزارت راه و شهرسازی و نظام‌مهندسی تعارض منافع وجود دارد و عدالت در کار مهندسی باید وجود داشته باشد تا امضافروشی خاتمه یابد. زیرا ما معتقدیم که هرکسی که در حوزه مهندسی فعالیت می‌کند باید یک سند به نام شرافت نامه امضا کند، زیرا شرافت مهندسی بالاتر از اخلاق مهندسی است.

با حضور رئیس‌جمهور طرح ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی رونمایی شده است، از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد در شهر‌های جدید، ۱۰۰ هزار واحد در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر و ۱۰۰ هزار واحد نیز در بافت فرسوده ساخته خواهد شد البته چند کلان‌شهر که درگیر مسائل مختلف هستند و نیازمند یک سیستم چندوجهی برای ساخت مسکن هستند از این قاعده مستثنی شده‌اند، هم چنین تکمیل مساکن مهر در دستور کار قرار گرفته است تا ۵۰ هزار واحد بلاتکلیف این طرح نیز تعیین تکلیف شوند و این وزارتخانه  برای ساخت و تکمیل مسکن‌های مورد اشاره و مسکن مهر به دنبال یک جریان مالی هست تا بتواند مطابق با ضابطه‌های مشخص‌شده به تولید مصالح و فعال شدن کار‌های تولیدی نیز کمک کند.

شما می توانید به منظور اطلاع از آخرین پیش بینی وضیعت بازار آهن، تحلیل بازار آهن و خرید آهن آلات به سایت آهن پرایس مراجعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)