افزایش نجومی اجاره بها

افزایش نجومی اجاره بها
افزایش نجومی اجاره بها

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، تب و تاب بازار اجاره امسال نسبت به سال‌ های گذشته زودتر آغاز شده و همین امر نگرانی ‌های بسیاری را برای مستأجران ایجاد کرده است. قیمت‌ های اجاره مسکن در برخی از مناطق کشور به ویژه در تهران بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته که برای اقشار ضعیف جامعه غیر قابل تحمل است...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، تب و تاب بازار اجاره امسال نسبت به سال‌ های گذشته زودتر آغاز شده و همین امر نگرانی ‌های بسیاری را برای مستأجران ایجاد کرده است. قیمت‌ های اجاره مسکن در برخی از مناطق کشور به ویژه در تهران بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته که برای اقشار ضعیف جامعه غیر قابل تحمل است. بنابر این از سال گذشته مهاجرت مستأجران به حومه شهر‌ها آغاز شده که این امر به دلیل نبود زیر ساخت های لازم مشکلاتی برای بازار مسکن و دولت به وجود اورده است. بازار مسکن در سال گذشته با افزایش قیمت بیش از 100 درصد روبرو شد و بسیاری از خریداران مسکن را ناامید کرد و از سوی دیگر مخالفت دولت با افزایش تسهیلات باعث شد که بسیاری از خریداران مسکن به سمت بازار اجاره بروند و میزان تقاضا در بازار اجاره با رشد ۸۰ در صدی مواجه شود و با توجه به عدم عرضه مسکن مشکلات بسیار زیادی گریبانگیر مستأجران شد.
بنابر اظهارات مشاوران املاک، فصل بازار اجاره مسکن امسال بسیار زودتر آغاز شده و مستأجران به دلیل آنکه در ماه رمضان جابجا نشوند زودتر به دنبال ملک خود می‌گردند. امسال قیمت‌ های اجاره بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته و دلیل اصلی این افزایش قیمت هم نوسانات موجود در بازارهای موازی و التهابات داخلی بازار مسکن بوده است.
در سال‌ های گذشته چنین روشی تنها برای بازار خرید و فروش بود، اما امسال این موضوع به بازار اجاره هم رسیده و باعث شده که مستأجران با مشکلات بسیار زیادی روبرو شوند از سوی دیگر ایجاد سایت‌ های اینترنتی و ارائه آگهی‌ ها با قیمت‌ های نجومی باعث شده که این بازار به صورت کامل بهم بریزد. به همین دلیل که قیمت ها در بازار خرید و فروش افزایش یافته، بسیاری از متقاضیان خرید به دنبال اجاره‌ نشینی می‌ روند و همین موضوع باعث شده که طمع مالکان زیاد شود و قیمت های نجومی را برای این بازار تعیین کنند.
برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)