بازار داغ پیش فروش مسکن

بازار داغ پیش فروش مسکن
بازار داغ پیش فروش مسکن

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، آمارها حاکی از آن است که طی روزهای اخیر برخی از متقاضیان خرید مسکن که بسیاری از آنها خانه اولی به شمار می روند، به دلیل جهش ناگهانی قیمت مسکن مجبور شدند از معاملات خارج شده و با محک زدن بازار پیش فروش ها اقدام ...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، آمارها حاکی از آن است که طی روزهای اخیر برخی از متقاضیان خرید مسکن که بسیاری از آنها خانه اولی به شمار می روند، به دلیل جهش ناگهانی قیمت مسکن مجبور شدند از معاملات خارج شده و با محک زدن بازار پیش فروش ها اقدام به خرید خانه های نیمه ساخت کنند. فعالان بازار مسکن می گویند این روزها شاهد افزایش تعداد مراجعات از سوی عمدتا دو گروه از متقاضیان مسکن برای اطلاع از شرایط پیش‌خرید واحدهای مسکونی هستیم در حالی که این امر در بازار مسکن طی ماه های اخیر به ندرت دیده میشد.

علاوه بر این گروه از خانه اولی ها که به دلیل جهش قیمت مسکن توان خرید خود را از دست داده بودند، گروه دیگری نیز به سمت خانه های نیمه ساخت سوق پیدا کردند که می توان نام آنها را سرمایه گذاران ملکی نامید طی روزهای اخیر درحالی مراجعه این دو گروه از متقاضیان مسکن برای اطلاع از شرایط قیمتی و وضعیت بازار پیش‌فروش مسکن افزایش یافته است که ازآگهی‌های مربوط به پیش ‌فروش آپارتمان نیز در سایت‌های مجازی به چشم می‌خورد؛ این در حالی است در سال 93 با ابلاغ آیین نامه قانون پیش فروش ساختمان، در آگهی‌های مربوط به پیش‌فروش واحدهای مسکونی عبارت پیش‌فروش حذف شد. بدین معنی که سازندگان برای پیش فروش ملک های خود در صورت تمایل به انتشار آگهی به‌صورت غیرمستقیم این واحدها را به متقاضیان معرفی می‌کردند. اما طی روزهای اخیر همزمان با پررنگ تر شدن متقاضیان پیش خرید املاک، آگهی هایی به عنوان «پیش‌فروش» نیز در برخی از سایت‌های مجازی معرفی فایل‌های فروش مسکن مشاهده می‌شود که نشان از نیاز مالی سازندگان برای تکمیل پروژه ها دارد.

به نظر می رسد که طی ماه های اخیر با افزایش میزان آگهی های مربوط به پیش فروش، بازار این نوع املاک داغ شده و تعداد این نوع معاملات نیز در حال افزایش باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)