برنامه های دولت در حوزه مسکن

برنامه های دولت در حوزه مسکن
برنامه های دولت در حوزه مسکن

آهن پرایس: وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: مسکن اولی ها در سامانه اقدام مسکن ملی ثبت نام نمایند و نگران تامین مسکن نباشند. رستم قاسمی در دیدار ریاست محترم جمهوری با مردم طبس در پاسخ به دل نگرانی ها و ناراحتی های مردم در مورد مسکن  ابراز داشت: تمامی افرادی...

آهن پرایس: وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: مسکن اولی ها در سامانه اقدام مسکن ملی ثبت نام نمایند و نگران تامین مسکن نباشند. رستم قاسمی در دیدار ریاست محترم جمهوری با مردم طبس در پاسخ به دل نگرانی ها و ناراحتی های مردم در مورد مسکن  ابراز داشت: تمامی افرادی که مسکن اولی هستند و بند (ج) آنها قرمز نشده است، در سامانه اقدام مسکن ملی ثبت نام نمایند.

همچنین افزود: در شهر طبس دو قطعه زمین جدید  به مجموعه شهری طبس افزوده شده و در برنامه است یک محدوده ی دیگر نیز افزوده شود و همچنین اینکه برخی از مردم طبس معتقدند که برخی از شرکت ها زمین های خوبی از وسط شهر را گرفته اند را مورد پیگیری قرار خواهیم داد. ما در شهر طبس مشکل زمین نداریم و طرح های خوب و مدونی به این شهر الحاق خواهد شد تا به همه مردم زمین برسد و نهایت تلاش انجام می شود که به همه مردم زمین برسد.

قاسمی با اشاره به برنامه دولت در حوزه ی مسکن افزود: در مورد مسکن برنامه ما این است که سالانه یک میلیون مسکن ساخته شود و دولت با اهتمام در جهت رفع مشکل مسکن قدم بر میدارد و مردم شکیبایی به خرج دهند و دغدغه مسکن نداشته باشند تا برنامه ها پیش رود.

در ادامه می توانید این خبر را نیز مطالعه کنید : جزئیات وام خرید مسکن جوانان

ایشان در مورد تامین مصالح ساخت و ساز مسکن نیز بیان داشت: ما بر آنیم که تهیه مصالح و علی الخصوص میلگرد و سیمان از طریق دلالی نباشد و این مصالح مستقیما از کارخانه خریداری شود تا این مسکن ها با حداقل مبلغ تولید شود.
البته لازم به ذکر است که ساخت این واحدها را برخی را خود مردم به عهده می گیرند و برخی را  به عهده بنیاد مسکن می گذاریم تا روند ساخت و ساز سریعتر شود.هدف ما این است که مردم راحت زندگی کنند. 

قاسمی در پایان به قانون جهش و رونق مسکن نیز اشاره داشت: بر اساس این قانون جدید که مجلس شورای اسلامی آن را تصویب کرده است اجازه ی خوبی به مجری طرح مسکن ملی داده است و همچنین زمین و وام و کمک های چشمگیری به مردم ارائه خواهد شد تا در آرامش صاحب خانه شوند.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)