تقویت قدرت خرید متقاضیان

تقویت قدرت خرید متقاضیان
تقویت قدرت خرید متقاضیان

به گزارش آهن پرایس درتحلیل بازار مسکن، آثار حذف قیمت ها از روی سایت ها بر روی بازار مسکن تاثیر به سزایی گذاشته است. رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران، درباره وضعیت بازار اقتصادی مسکن و نتایج حذف قیمت مسکن توسط سایت‌ های دیوار و شیپور اظهار داشت: وقتی در حوزه مسکن اسم دلال به میان می‌آید، همه عموم تصور می کنند این دلالان همان مشاوران املاک هستند...

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، آثار حذف قیمت ها از روی سایت ها بر روی بازار مسکن تاثیر به سزایی گذاشته است. رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران، درباره وضعیتبازار اقتصادی مسکن و نتایج حذف قیمت مسکن توسط سایت‌ های دیوار و شیپور اظهار داشت: وقتی در حوزه مسکن اسم دلال به میان می‌آید، همه عموم تصور می کنند این دلالان همان مشاوران املاک هستند؛ در صورتی‌ که چنین نیست. وقتی این سایت‌ ها قیمت‌‌ ها را از روی سایت خود حذف کردند شاهد بودیم که چه تاثیر بزرگی بر بازار اقتصادی مسکن گذاشت.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با تاکید بر گله‌ مندی از سایت‌ های دیوار و شیپور درباره فروش کد رهگیری در این سایت ‌ها افزود:‌ ماهیت کد رهگیری برای حفظ امنیت اقتصادی و اجتماعی است، بنابراین هنگامی‌ که با پرداخت مبلغی در این سایت ها اقدام به فروش کد رهگیری می‌ کنند، کاری خلاف قانون صورت گرفته است. وقتی در این سایت ‌ها کد رهگیری را با مبلغی نزدیک به 150 هزار تومان می ‌فروشند، امنیت اقتصادی و اجتماعی یک جامعه را به مخاطره می‌ اندازند.

در پاسخ به این سوال که «آیا ممکن است مشاوران املاک هم مانند سایت دیوار در بحث قیمت‌ گذاری دخالت کنند و باعث افزایش قیمت‌ ها در حوزه مسکن شوند» گفت: لازم می‌دانم اعلام کنم که مشاوران املاک، از میدان ولی‌عصر به پایین، به‌ هیچ‌ وجه با این سایت ‌ها کار نمی‌کنند. مشاوران املاکی هم که نرخ تعیین کرده و حتی آن را روی شیشه و دیوار مغازه درج کرده بودند، با اقدام به ‌موقع اتحادیه صنف املاک و به کمک اداره اماکن پلمب شدند. امید بر این است با انجام اقدامات ذکر شده توسط مسئولان اقتصادی بازار مسکن وضعیت بازار رو به بهبود رود تا قدرت خرید خانه برای عموم مردم آسان باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (1)

  • علی
    علی1398/02/20 - 03:05 پاسخ

    به امید خدا بلکه ارزون بشه دیگه پوستمون کنده شد تراااامپ دمت گرم این تحریمت خوب بود گرانی آهن کمر مردم رو شکسته بود به امید ارزانی آهن