داستان ادامه دار مسکن مهر

داستان ادامه دار مسکن مهر
داستان ادامه دار مسکن مهر

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، معاون وزیر شهر سازی از برنامه این وزارتخانه برای فروش متری مسکن خبرداد و گفت: افراد  می توانند با منابع مالی خرد خود، چند متر از یک واحد را خریداری کنند و به تدریج مالک کل یک واحد مسکونی شوند. وی با بیان اینکه در حال حاضر عرضه با تقاضا همخوان نیست، افزود: علت عدم تعادل در عرضه و تقاضا، حاکم بودن سیاست انقباضی بر فضای توسعه مسکن است...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، معاون وزیر شهر سازی از برنامه این وزارتخانه برای فروش متری مسکن خبرداد و گفت: افراد  می توانند با منابع مالی خرد خود، چند متر از یک واحد را خریداری کنند و به تدریج مالک کل یک واحد مسکونی شوند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر عرضه با تقاضا همخوان نیست، افزود: علت عدم تعادل در عرضه و تقاضا، حاکم بودن سیاست انقباضی بر فضای توسعه مسکن است. هر چند سال یک بار جهش قیمت در بازار مسکن رخ می‌دهد تا این بازار خود را با شرایط تورمی کشور مطابقت دهد. وضعیت فعلی بازار مسکن مربوط به هفته‌ های اخیر نیست  و به بیش از یک سال اخیر برمی گردد. با این حال به دنبال روش‌ های مختلف تأمین منابع مالی برای توسعه و تولید مسکن هستیم تا عرضه با تقاضا متعادل شود. هدف جامعه ما اقشار متوسط و ضعیف جامعه است که به همین منظور طرح اقدام ملی برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را برنامه ریزی کردیم که این طرح در حال حاضر همزمان با شروع احداث ۱۰۰ هزار واحد آن آغاز شده است.
وزیر شهر سازی اظهار داشت: من با مسکن مهر موافق هستم و در سال‌ های گذشته به این طرح کمی بی انصافی شده بود. اگر مسکن مهر نبود، معلوم نیستوضعیت بازار مسکن با چه شرایطی مواجه می‌ شد. در بسیاری از مناطق کشور، مسکن مهر بود که مردم را خانه دار کرد. ضمن اینکه واحد های مسکن مهر عمدتاً از نظر اسکلت و ساختار ساختمانی فوق العاده هستند؛ اما ممکن است در مرحله تکمیلی و نازک کاری نواقصی داشته باشند، به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی در تکمیل ۵۰۰ هزار واحد مسکن باقی مانده دستور داده است تا قبل از افتتاح، همه نواقص برطرف شود و پیش از هر برنامه افتتاح مسکن مهر، نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، کلیه واحدها را چک کنند تا هیچ واحدی ناقص به متقاضی تحویل داده نشود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.


انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)