راه حل گذر بازار مسکن از تحریم ها

راه حل گذر بازار مسکن از تحریم ها
راه حل گذر بازار مسکن از تحریم ها

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، صنعت ساختمان به علت تولید تمام نهاده های ساختمانی در داخل کشوروعدم وابستگی در تامین مواد ومصالح مورد نیازش به خارج از کشور،دارای ظرفیت بالایی در عبوراز تحریم ها دارد...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، صنعت ساختمان به علت تولید تمام نهاده های ساختمانی در داخل کشوروعدم وابستگی در تامین مواد ومصالح مورد نیازش به خارج از کشور،دارای ظرفیت بالایی در عبوراز تحریم ها دارد.

به علت نوسانات اخیر ریسک سرمایه گذاری در حوزه هایی چون مسکن، در داخل کشور افزایش یافته است. این در حالی است که مسکن به میزان ریسک در سرمایه گذاری خود قابلیت عبور از تحریم ها را دارا می باشد. با توجه به این پتانسیل موجود در این صنعت امیدواریم وزیر جدید وزارت خانه راه وشهرسازی کشور نگاه ویژه ای به بخش خصوصی داشته باشند، چرا که بخش خصوصی حافظ منافع کشور است وهر کشوری که با تحریم ها مواجه می شود سعی وتلاش ویژه ای را برای تقویت و بالندگی بخش خصوصی خود انجام می دهد، که متأسفانه در کشور ما با وجود تحریم های قبلی و اعلام تحریم های جدید توسط ایالت متحده آمریکا در چند ماه اخیر،در بخش خصوصی و خصوصی سازی هیچ اتفاقی مثبت و تازه ای برای کمک به اقتصاد کشور نگرفته است، بلکه تنها در راس وزارت راه و شهرسازی شاهد جابه جایی تغییراتی بوده ایم همان طور که شواهد نشان می دهد درنامه ها و دستورالعمل های صادره از جانب وزیر جدید هم توجه ویژه ای به این بخش تا کنون نشده داشت.

فرشید پورحاجت دبیر کانون انبوه‌سازان اذعان داشت: آقای اسلامی اگر قصد دارد حوزه مسکن را به آرامش و ثبات برساند باید به بخش خصوصی توجه کند.در صورت پابرجا ماندن روال قبلی فعالان صنعت ساختمان هم چنان بدون پشتوانه باقی خواهند ماند.

 اگر بخواهیم آرامش پنج سال گذشته را به این بازار برگردانیم باید موانع بخش تولید را مرتفع کنیم. که متأسفانه تا اکنون اقدامی در جهت رفع مشکلات و بهبود روند اداری و کاری برای بخش خصوصی در کشور صورت نگرفته است.

شما می توانید به منظور اطلاع از آخرین وضعیت بازار آهن، بازار فولاد و بازار مسکن به اتاق خبر سایت آهن پرایس مراجعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)