رفع مشکلات وام ودیعه مسکن

رفع مشکلات وام ودیعه مسکن
رفع مشکلات وام ودیعه مسکن

آهن پرایس: معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت:  تا زمانی که سقف در نظر گرفته شده برای وام ودیعه مسکن پر نشود، مستاجران نیمه دوم سال نیز می توانند برای دریافت وام مسکن اقدام نمایند.محمود محمودزاده افزود: ثبت نام برای وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور ماه سال جاری برای کسانی که...

آهن پرایس: معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت:  تا زمانی که سقف در نظر گرفته شده برای وام ودیعه مسکن پر نشود، مستاجران نیمه دوم سال نیز می توانند برای دریافت وام مسکن اقدام نمایند.محمود محمودزاده افزود: ثبت نام برای وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور ماه سال جاری برای کسانی که قراردادشان در نیمه دوم سال است هم امکان پذیر است. شایان ذکر است که ماه‌های اخیر در سامانه املاک اختلالاتی به وجود آمده بود، در بحث ارتباطات با بانک‌ها نیز مشکلاتی پیش آمده بود که در همان ماه‌های ابتدایی تلاش هایی در جهت رفع آنها انجام شد.

ایشان اذعان داشت : ارتباط ساختاری با نظام بانکداری از جمله ۱۵ بانک و موسسه مالی و اعتباری وجود داشته و با تلاشی که صورت گرفته این مشکلات ارتباطی به طور کامل برطرف شده است.

در حال حاضر متقاضیان وام می‌توانند به سایت طرح ملی مسکن مراجعه نمایند و اطلاعات خود را تکمیل کنند و نام بانک و شعبه را هم انتخاب نمایند، ثبت نام تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و متقاضیان در این بازه زمانی می‌توانند ثبت نام را انجام دهند به شرطی که در سال گذشته وام ودیعه مسکن دریافت نکرده باشند. 

در ادامه می توانید این خبر را نیز مطالعه کنید: رویای خرید مسکن برای پایتخت نشین ها

چنانچه اعتبار در نظر گرفته شد برام وام ودیعه مسکن  پر نشود، امکان ثبت نام برای متقاضیان وجود دارد به طور مثال کسانی که قرارداد آنها در آبان ماه وآذر ماه سال جاری تمدید می شود نیز می توانند برای وام ثبت نام نمایند در حال حاضر بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر که اطلاعات خود را در سایت  بارگذاری کرده اند در این مرحله می تواند شعبه بانک خود را نیز انتخاب نمایند.

 ایشان در ادامه افزود: برای دریافت تسهیلات در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و متقاضیان چنانچه اطلاعات بانکی و مدارک را کامل کنند می‌توانند وام را دریافت نمایند.بر اساس گزارش‌های منتشره تاکنون بالغ بر ۷۵۰ هزار نفر برای دریافت تسهیلات وام ودیعه مسکن ثبت‌نام کرده‌اند و مبلغ تصویب شده برای وام  ودیعه مسکن در منطقه شهری تهران ۷۰ میلیون تومان و سایر کلانشهرها ۴۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان است.

همچنین متقاضیان دریافت این تسهیلات بایستی  متاهل و یا سرپرست خانوار باشند.متقاضیان باید دارای اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و کد رهگیری باشند. چنانچه متقاضیان تا حداکثر دو هفته از تاریخ معرفی به شعبه  برای تکمیل مدارک خود  اقدام نکنند، درخواست آنها رد خواهد شد.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)