رونق بازار مسکن در هاله ای از ابهامات

رونق بازار مسکن در هاله ای از ابهامات
رونق بازار مسکن در هاله ای از ابهامات

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران معتقد است که : در زمینه مسکن تحرکاتی در حال شکل گیری است.و طبق بررسی های انجام شده مشخص شده است که تحریم ها اثرات کوتاه مدتی بر این بخش گذاشته اند و نمی توانند به گرانتر شدن مسکن بیانجامند چرا که قیمت مسکن در وضیعت کنونی بسیار فراتر از قدرت خرید مردم است...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران معتقد است که : در زمینه مسکن تحرکاتی در حال شکل گیری است.و طبق بررسی های انجام شده مشخص شده است که تحریم ها اثرات کوتاه مدتی بر این بخش گذاشته اند و نمی توانند به گرانتر شدن مسکن بیانجامند چرا که قیمت مسکن در وضیعت کنونی بسیار فراتر از قدرت خرید مردم است.

مردم ما در طول چهار دهه گذشته با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده اند اما اقتصاد کشور را سرپا نگه داشته اند. در حال حاضر که تنها باقی مانده های برجام کشورروسیه و کشورهای اروپایی هستند باید تمام تلاش خود را در جهت نفع رساندن به مردم ایران از این معاهده انجام دهیم.

با عدم سرمایه گذاری در بازارهای موازی چون ارز و طلا و انتقال سرمایه ها به بازار مسکن می توانیم به گردش مالی دراین بخش و رشد ساخت وساز کمک کنیم.زیرا که مسکن یک سرمایه گذاری بلند مدت،مطمئن و امن است.البته با وجود این بخش مستعد در ایران عده ای از هم وطنان با توجه به بالا بودن ریسک سرمایه گذاری و امکان ضرر و زیان، به سرمایه گذاری در  بخش مسکن کشورهایی چون ترکیه و امارات پرداخته اند.

 که با خروج سرمایه هایشان  از این دو کشور و تزریق آن به داخل کشور، صنعت ساختمان را که ۸۵ درصد تولید داخل و۱۷۴ شغل کلیدی را تحت تاثیر قرارمی دهد دوباره احیاء کنند..

محرز است که با رونق بازار مسکن، اقتصاد کشور نیز وارد دوره جدیدی از رونق و پویایی خواهد شد و می توان امیدوار بود که قدرت خرید مردم نیز افزایش یافته و بتوانند با اشتغال زایی حاصل از رونق بازار مسکن به معاملات ملکی پرداخته وبخش ساخت و ساز کشور را از کسادی و رکود خارج کنند.

شما می توانید به منظور اطلاع از آخرین وضعیت بازار آهن، بازار فولاد و بازار مسکن به اتاق خبر سایت آهن پرایس مراجعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)