رکود در بخش مسکن همچنان ادامه خواهد داشت

رکود در بخش مسکن همچنان ادامه خواهد داشت/پرداخت وام با شرایط ویژه
رکود در بخش مسکن همچنان ادامه خواهد داشت

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که عوامل رکود از بین نرود و اقتصاد به‌طورکلی حرکت نکند، بخش مسکن هم کم‌وبیش در همین وضعیت خواهد ماند.

سید کمال‌الدین شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم ، با اشاره به رکود چندین ساله املاک و مسکن در کشور اظهار داشت: اقتصاد معمولاً برعکس برخی کارهای سیاسی عمل می‌کند و با توجه به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده،مردم ترجیح می‌دهند صبر کنند و منتظر آینده بمانند تا به سمت خریدوفروش بروند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که عوامل رکود از بین نرود و اقتصاد به‌طورکلی حرکت نکند، بخش مسکن هم کم‌وبیش در همین وضعیت خواهد ماند.

سید کمال‌الدین شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به رکود چندین ساله املاک و مسکن در کشور اظهار داشت: اقتصاد معمولاً برعکس برخی کارهای سیاسی عمل می‌کند و با توجه به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده،مردم ترجیح می‌دهند صبر کنند و منتظر آینده بمانند تا به سمت خریدوفروش بروند.

وی با اشاره به اینکه مسکن و املاک یکی از پایه‌های اقتصاد کشور است، افزود:وقتی رکود در اقتصاد یک کشور حاکم باشد این رکود به تمام بخش‌ها سرایت می‌کند و مسکن و املاک هم از این مقوله مستثنی نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری آینده در کشور اشاره و تصریح کرد: انتخابات همیشه یک حالت انتظار در افکار عمومی ایجاد می‌کند که این انتظار مانع تغییر در قیمت‌ها و تحرک در بازار می‌شود،مگر عامل اقتصادی بسیار قوی باعث این تحرک در بازار شود.

وی بابیان اینکه رکود در بخش مسکن همچنان باقی خواهد ماند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که عوامل رکود از بین نرود و اقتصاد به‌طورکلی حرکت نکند، بخش مسکن هم کم‌وبیش در همین وضعیت خواهد ماند، مگر این‌که تحرکی در طرف عرضه یا طرف تقاضا ایجاد شود.

وی یکی از راه‌های ایجاد این تحرک در بازار مسکن را وام‌های بانکی دانست و گفت: تنها وام‌های بانکی با شرایط ویژه‌بر قیمت تمام‌شده مسکن تأثیرگذار است و می‌تواند عامل تحرک در بازار ملک شود که در این شرایط نمی‌توانیم منتظر چنین اتفاق ویژه‌ای باشیم.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)