فراگیری افزایش قیمت مسکن در اطراف پایتخت

فراگیری افزایش قیمت مسکن در اطراف پایتخت
فراگیری افزایش قیمت مسکن در اطراف پایتخت

بنا بر گزارش تحلیل گران آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار مسکن، به اظهارات کارشناسان فعال بازار مسکن، رشد قیمت مسکن در تهران، قیمت خانه در کرج و قرچک را نیز گران کرده است. همین موضوع انصراف صاحب ِخانه ها را برای فروش املاک به همراه داشته است...

بنا بر گزارش تحلیل گران آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار مسکن، به اظهارات کارشناسان فعال بازار مسکن، رشد قیمت مسکن در تهران، قیمت خانه در کرج و قرچک را نیز گران کرده است. همین موضوع انصراف صاحب ِخانه ها را برای فروش املاک به همراه داشته است.
رئیس اتحادیه املاک کرج در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت مسکن در اطراف تهران گران شده است اظهار داشت که ، قیمت مسکن در اطراف کرج به صورت روزانه گران می شود و هیچ معیاری برای مهار این گرانی ها در بازار املاک کرج وجود ندارد. قیمت املاک کرج به طور ۱۰۰ درصد افزایش یافته و این درحالی است که موجی از تقاضا برای املاک این استان وجود دارد.
قیمت املاک در شهر کرج از متری ۵ تا ۱۵ میلیون تومان است که در مناطق مختلف این رقم متفاوت به نظر می رسد. به طوری که در محمد شهر کرج قیمت هر متر خانه از دو میلیون و ۵۰۰ تومان آغاز می شود و تا قیمت متری هفت میلیون تومان نیز می رسد.
رئیس اتحادیه املاک کرج با اشاره به میزان خرید و فروش مسکن در استان بیان کرد: در حال حاضر خرید مسکن کرج نسبت به همین دوره در سال گذشته حدود ۴۰ درصد کاهش یافته و عموما فروشنده ای هم در بازار یافت نمی شود. به طوری که با افزایش ۱۰۵ درصدی قیمت مسکن در تهران بسیاری از تهرانی نشینان به شهر های گرمدره و محمد شهر مهاجرت می کنند.
از سوی دیگر رئیس اتحادیه قرچک نیز با اشاره به افزایش قیمت مسکن و زمین در شهر قرچک بیان کرد، قیمت مسکن در شهر قرچک با رشد ۱۵۰ درصدی رو به رو است. امسال کف قیمت مسکن در شهر قرچک از چهار میلیون تومان آغاز و سقف آن به متری شش میلیون تومان می رسد. همچنین قیمت خانه های کلنگی نیز در این منطقه از چهار تا پنج میلیون تومان آغاز می شود.
برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)