فروش میلگرد زیر قیمت بازار

فروش میلگرد زیر قیمت بازار

عوامل متعددی در قیمت میلگرد تاثیر گذار است و ممکن است منجر به نوسانات قیمت میلگرد گردد.میلگردهای تقویتی پروفیلی هستند که به دلیل کاربردی بودن و مصرف بالا در ساختمان سازی کاربردی هستند بنابراین تغییرات ناگهانی مواد اولیه...

عوامل متعددی در قیمت میلگرد تاثیر گذار است و ممکن است منجر به نوسانات قیمت میلگرد گردد.میلگردهای تقویتی پروفیلی هستند که به دلیل کاربردی بودن و مصرف بالا در ساختمان سازی کاربردی هستند بنابراین تغییرات ناگهانی مواد اولیه از جمله سنگ آهن وشمش بر قیمت این محصول تاثیرگذار خواهد بود.

میلگردهای فولادی نیز که به شکل میله یا مش استفاده می گردند و با هدف بهبود مقاومت کششی بتن استفاده می شوند. شرکت آهن پرایس در تلاش است که خرید میلگرد با قیمت مناسب و کیفیت مناسب را برای مشتریان خود فراهم نماید از همین رو راه های خرید مقرون به صرفه میلگرد را بیان می نماییم:

1-    خرید به صورت عمده :

تلاش نمایید خرید پروژه های خود را یکجا انجام دهید و از خرید چند پارتی و جزیی خودداری فرمایید چرا که در زمان خرید میلگرد به صورت عمده بار مستقیما از کارخانه برای شما ارسال می گردد و هزینه های انبارداری و خواب بار در انبار افزوده نمی شود. 

2-    خرید از برند کارخانه هایی که به محل تخلیه نزدیک باشد :

برای افرادی که در غرب کشور هستند و میلگرد با کیفیت می خواهند میلگرد راد همدان مناسب است و کرایه حمل خیلی کمتر می شود یا برای خرید برای شرکت های که در شمال کشور هستند، خرید از میلگرد آناهیتاگیلان یا حسن رود بهتر است و همچنین برای جنوب کشور نیز از کارخانه های روهیناجنوب، فولاد کوثر اهواز و در شرق کشور نیز خرید میلگرد از میلگرد خراسان می تواند مقرون به صرفه ترین گزینه ها باشد، شما می توانید با یک تماس با شرکت آهن پرایس سایزهای مد نظر میلگرد خود را  به صورت عمده از کارخانه های نزدیک به محل پروژه خود اعلام بفرمایید و خرید موفقی را تجربه نمایید. 

3-    همیشه مبلغی نقدینگی برای خرید از فروش های ویژه میلگرد داشته باشید:

بعضی شرکت های عرضه کننده آهن آلات صنعتی و ساختمانی از جمله شرکت آهن پرایس ماهانه یک الی دو باراعلام فروش ویژه می نماید و فرضا برخی سایزها و یا مقدار اندکی در حد یکی دو تن یا بیشتر میلگرد را 200 الی 300 تومان زیر قیمت بازار اعلام می نماید در خریدهای این چنینی 200 تومان زیر قیمت در حجم تناژ بسیار چشم گیر است. 
 

4-    روزانه قیمت های میلگردهای مختلف را روی سایت آهن پرایس چک نمایید :

وقتی شما به صورات روزانه قیمت های میلگرد را روی سایت چک نمایید می توانید قیمت کارخانه های مختلف را با یکدیگر مقایسه نمایید و همچنین با مطالعه اخبار لحظه ای و اخبار آهن، فولاد و مسکن در روی سایت آهن پرایس در جریان سیکل حرکت قیمت میلگرد قرار میگیرید و می توانید در زمانی که میلگرد در کف قیمتی خود قرار گرفته پیش از آنکه مجددا وارد فاز صعودی شود خرید نمایید. 

5-    خرید و فروش کیلویی میلگرد :

غالبا مهندسان پروژه مقدار میلگرد مورد نیاز را به صورت شاخه ای اعلام میدارند اما خرید و فروش میلگرد به صورت شاخه ای اصولی نیست چرا که مبلغی هزینه نیز بابت شاخه شماری باید پرداخت نمایید از همین رو توصیه می گردد با در نظر گرفتن وزن هر شاخه میلگرد مورد نظر خرید خود را به صورت تناژ و بندیلی انجام دهید. همچنین در صورتیکه قصد معامله میلگرد به صورت شاخه ای را دارید حتما وزن استاندارد مد نظر خود را اعمال بفرمایید چرا که چنانچه وزن میلگرد پایین تر باشد به معنای کاهش ایمنی سازه خواهد شد. 

6-    بررسی دلایل فروش میلگرد زیر قیمت بازار :

حتما در زمانی که قیمتی زیر نرخ بازار عرضه می گردد دلایل آن را بررسی کنید چرا که می تواند چندین دلیل داشته باشد: 

1-    مقدار بار ناقص شده و چون سایز آن نیز بسیار کاربردی نیز زیر قیمت عرضه می گردد. 

2-    فروشنده به صورت اضطراری به نقدینگی نیاز دارد از همین رو زیر قیمت بازار عرضه می نماید. 

3-    بار مدتی زمان زیادی است در انبار مانده و زنگ زدگی دارد.

4-    کیفیت بار ضعیف است و در برابر رطوبت و یا تغییرات آب و هوایی برخی مناطق مقاومت خوبی ندارد. 

5-    منطقه روی گسل زلزله است و میلگرد تولید شده مناسب استفاده در مناطق زلزله خیز نمی باشد. 

 درادامه می توانید این مقاله را نیز مطالعه فرمایید: بررسی نوسانات نرخ میلگرد

برترین کارخانه های تولید کننده میلگرد:

همه کارخانه های تولید کننده میلگرد ایران استانداردهای تولید میلگرد را رعایت می نمایند اما با تمامی این اوصاف برخی کارخانه ها موفق به تولید میلگردهای با کیفیت تر و همچنین رعایت استانداردها با سختگیری بیشتری شده اند که عبارتند از : 

میلگرد ذوب آهن اصفهان ،میلگرد کویر کاشان ،میلگرد خراسان ،میلگرد زاگرس ،فولاد میانه و فولاد کوثر اهواز که غالبا کارخانه هایی که کیفیت بالاتری دارند به دلیل کیفیت بالاتر غالبا اندکی قیمت بالاتری دارند. 

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 5 از 5 - 2 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)