معیارهای سنجش سازندگان

معیارهای سنجش سازندگان
معیارهای سنجش سازندگان

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، بهترین گزینه ها برای مشارکت در ساخت از دیدگاه مالکین، سازنده هایی هستند که مبلغ  بیشتری پرداخت می کنند. که البته توجه به این امر می تواند جزء کم ارزش ترین معیار ها برای...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، بهترین گزینه ها برای مشارکت در ساخت از دیدگاه مالکین، سازنده هایی هستند که مبلغ  بیشتری پرداخت  می کنند. که البته توجه به این امر می تواند جزء کم ارزش ترین معیار ها برای مشارکت در ساخت هستند که در ذهن عوام دریافت این مبلغ بلاعوض یا قرض الحسنه بیش از سایر موارد مهم مورد توجه قرار می گیرد.

مرحله اول مشارکت در ساخت توجه به انواع سازه و سازنده می باشد و رعایت کیفیت بسار مهم است که در این رابطه می توان  مهمترین معیارهایی که در ارزیابی سازنده استفاده می شود را بدین ترتیب نام برد:

تخصص و تجربه در ساخت که درکیفیت ساخت ابنیه بسیار موثر است چرا که در شهر و کشوری زندگی می کنیم که با حوادث و بلایای طبیعی همراه است.

پشتوانه مالی یک سازنده برای شروع به کار و برنامه ریزی روند کاری از ابعاد مهم در پیشبرد هدف و کار در حوزه ی ساخت و ساز می باشد.

توجه به رزومه و سوابق کاری سازنده در تحویل بنا و اعتماد به آن ها بسیار قابل توجه است چرا که عده ای سودجو از فرصت و خلاء های ایجاد شده برای سوء استفاده از سرمایه های مردم خود را سازنده ی ساختمان و دارای حرفه در این صنعت معرفی می کنند.

میزان صداقت و تعهد به موارد اخلاقی و قانونی در کامل کننده ی مهارت و تجربه ی یک سازنده ی ملک می باشد که چقدر در استفاده از مصالح و آهن آلات ساختمانی موارد ایمنی را رعایت کرده و در فروش واحد های خود چه میزان صداقت در گفتار داشته باشد تا خریدار را نسبت به خرید مطمئن کند.

در کنار تمام موارد ذکر شده  داشتن حسن خلق و روابط اجتماعی برای برای ارتباط با تامین کنندگان مصالح و مواد مورد نیاز، کارگران و خریداران بسیار قابل تامل می باشد.

در واقع هرچه فرد مورد نظر از مولفه های فوق دورتر باشد پروژه با خطر پذیری و یا ریسک بیشتری مواجه می باشد.

شما می توانید به منظور اطلاع از آخرین پیش بینی وضیعت بازار آهن، تحلیل بازار آهن و خرید آهن آلات به سایت آهن پرایس مراجعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)