نشست مسئولان برای حل مشکل مسکن

نشست مسئولان برای حل مشکل مسکن
نشست مسئولان برای حل مشکل مسکن

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه ای با حضور وزیر راه و شهر سازی در بانک مسکن حضور یافته و در خصوص مسائل مهمی چون قدرت خرید زوج های جوان فاقد مسکن، تقویت بازار مسکن تصمیماتی اخذ کردند...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه ای با حضور وزیر راه و شهر سازی در بانک مسکن حضور یافته و در خصوص مسائل مهمی چون قدرت خرید زوج های جوان فاقد مسکن، تقویت بازار مسکن تصمیماتی اخذ کردند.

در این نشست به اجرایی شدن مصوبه سال گذشته که همان افزایش سرمایه بانک ها می باشد تاکید فراوانی شد.چرا که سیاست های به جا و مناسب بانکی می تواند قدرت خرید مسکن را جامعه تعدیل کند.

در ادامه نیز به بخش مسکن های اجتماعی اشاره شد، که با وجود مشکلات متعددی این نوع ساخت و ساز ها، هم چون مسکن مهر چه برای متقاضیان و چه برای دولتمردان داشته است لازم است که سریعا برای حل مشکلات آن تدابیری اندیشید.

در این نشست از هئیت مدیره بانک مسکن خواسته شد تا برای توانمند سازی نظام مالی بانک مربوطه مدل های عملیاتی با قابلیت اجرا ارائه دهند تا دولت و مجلس بتوانند از آن حمایت لازم را داشته باشند.

 اخذ مالیات از واحدهای خالی از سکنه نیز موضوعی بود که مسئولان به آن پرداختند تا در روند سفته بازی و سوداگری مانعی ایجاد شود و این عمل کاذب را به حداقل رساند. تا با افزایش سقف تسهیلات پرداختی برای ساخت و ساز پروژهایی که در سال جاری کلید خورده اند در سال آتی متوقف و یا نیمه کاره رها نشوند.

مدیر عامل بانک مسکن خطاب به وزیر راه و شهرسازی و همچنین هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر در نشست بانک مسکن گفت: این بانک از سال ۹۲ تا کنون موفق شد با طراحی سبدی از انواع تسهیلات ساخت و خرید مسکن، ‌ سقف تسهیلات را تا ۸ برابر افزایش دهد و در عین حال، ارزان ترین تسهیلات در شبکه بانکی را به متقاضیان مسکن ارایه کند.

شما می توانید به منظور اطلاع از آخرین وضعیت بازار آهن، بازار فولاد و بازار مسکن به اتاق خبر سایت آهن پرایس مراجعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)