هشدار به خریداران مسکن

هشدار به خریداران مسکن
هشدار به خریداران مسکن

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، پیش خرید مسکن یکی از روش های تامین مسکن  برای افراد جامعه است که در حال حاضر با شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه از روش های پر ریسک برای خرید مسکن می باشد.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، پیش خرید مسکن یکی از روش های تامین مسکن برای افراد جامعه است، که در حال حاضر با شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه از روش های پر ریسک برای خرید مسکن می باشد.

چرا که درآمد بیشتر اقشار جامعه با نوسانات اخیر کفاف مخارج خانواده و نیازهای روزمره آنها را نمی دهد. . یکی از این نیازها مسکن است که طبق گفته کارشناسان ۳۲ درصد از مخارج خانواده‌ها را به خود اختصاص داده است بدین ترتیب خانوارها در صدد تا هزینه های جاری را کاهش دهند تا به توانند در تامین مسکن گامی رو جلو بر دارند. یکی از راه‌های کاهش هزینه‌ ها در حوزه مسکن، پیش‌فروش ساختمان است. پیش فروش ساختمان علاوه بر قیمت مناسب برای خریدار، هزینه‌های لازم جهت تکمیل ساختمان را نیز برای سازنده ساختمان تامین می‌کند.

رایج‌ترین مشکل در پیش خرید مسکن انجام معاملات معارض یا فروش یک ملک به چندین نفر توسط کلاهبرداران است. کلاهبرداران با استفاده از معاملات غیر رسمی (عادی)، یک ملک را به چندین نفر می‌فروشند. چراکه این معاملات در هیچ سامانه‌ای به ثبت نمی‌رسند و امکان رهگیری و شناسایی آن‌ها نیز فراهم نیست.

بی اعتمادی مردم در بازار پیش فروش مسکن سبب شده است  که ضربه ی سنگینی به سازندگان ساختمان وارد شود. که به سبب نبود یک سازوکار مناسب در حوزه پیش فروش مسکن و سوء استفاده برخی از همکاران خود، رجوع مردم را از دست داده‌اند که نتیجه این امر نیز رکود بیشتر در بازار زمین و مسکن کشور است.

مسئولان مربوطه باید در تلاش باشند قوانینی وضع کنند که این چنین مشکلاتی در معاملات حوزه مسکن ایجاد نشود و بیشترین مراقبت و کنترل ا برای حفظ این قوانین انجام دهند چرا که قانون شکنان از کوچک ترین خلاء نظارتی و یا ضعف قوانین استفاده کرده و از آن ها کسب سود می کنند و ضرر و زیان در زندگی مردم را به سخره می گیرند.

شما می توانید به منظور اطلاع از آخرین پیش بینی وضیعت بازار آهن، تحلیل بازار آهن و خرید آهن آلات به سایت آهن پرایس مراجعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)