هشدار به معامله گران مسکن

هشدار به معامله گران مسکن
هشدار به معامله گران مسکن

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، اعلام هشدار به متقاضیان مسکن مهر پیرامون نقل و انتقالات بدون رعایت مراحل قانونی که با توجه به تحولات یک سال اخیر در بازار مسکن به علت وفور معاملات زیرزمینی داده شده است. باتوجه به وجود بستر قانونی و رسمی برای معاملات مسکن مهر هیچ توجیهی برای گرایش... 

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، اعلام هشدار به متقاضیان مسکن مهر پیرامون نقل و انتقالات بدون رعایت مراحل قانونی که با توجه به تحولات یک سال اخیر در بازار مسکن به علت وفور معاملات زیرزمینی داده شده است.

باتوجه به وجود بستر قانونی و رسمی برای معاملات مسکن مهر هیچ توجیهی برای گرایش به معاملات مخفیانه و غیر قانونی وجود ندارد و در اغلب معاملات غیر رسمی شاهد کلاهبرداری و متضرر شدن خریداران واحد های مسکن مهر می باشیم که باید قبل از انجام چنین معاملاتی دقت نظر ویژه ای صورت بگیرد. با توجه به مصوبه هیأت وزیران و مجاز شدن خرید و فروش واحدهای مسکن مهر  دیگر نیازی به انجام معاملات غیرقانونی و زیرزمینی مسکن مهر نیست و پیامدهای انجام این نوع معاملات برای خریدار و فروشنده ممکن از جبران ناپذیر باشد.

در این مصوبه، متقاضیان خرید و فروش این واحدها می توانند نسبت به انجام فرآیندها و مراحل قانونی از طریق کارگزاری های مسکن مهر در شرکت عمران هر کدام از شهرهای جدید به منظور انتقال مالکیت این واحدها از فرد فروشنده به خریدار اقدام کنند و از بابت قانونی بودن مسیر انجام معامله اطمینان داشته باشند.

متقاضیان خرید و فروش این واحدها می توانند با مراجعه به کارگزاری های مسکن مهر که در هر کدام از شهرهای جدید و در محل شرکت عمران همان شهر جدید مستقر است ابتدا درخواست خود را به منظور انتقال مالکیت اعیان این واحدها به منظور انجام معامله خرید و فروش را مطرح کنند و از این مسیر اقدام به انجام معامله کنند.

مزایای معاملات رسمی برای خریداران را می توان اطلاع از آخرین وضعیت پرداختی های انجام شده برای واحد مورد معامله و هم چنین مالکیت واحد را در همان زمان با جایگزینی نام خریدار با نام فرد فروشنده و انتقال اقساط وام به نام وی، کسب و به ثبت برساند.

شما می توانید به منظور اطلاع از آخرین وضعیت بازار آهن، بازار فولاد و بازار مسکن به اتاق خبر سایت آهن پرایس مراجعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)