وام خرید مصالح ساختمانی

وام خرید مصالح ساختمانی
وام خرید مصالح ساختمانی

آهن پرایس: بانک مسکن اعلام داشت که کارت های اعتباری با مبلغ 50 تا 100 میلیون تومانی برای خرید مصالح ساختمانی عرضه می نماید. اخیرا مدیر عامل بانک مسکن اعلام داشت که صدور کارت مصالح ساختمانی نهایی شده است. کارتی با مبلغ 50 الی 100 میلیون تومان که به گفته ی رییس بانک مسکن...

آهن پرایس: بانک مسکن اعلام داشت که کارت های اعتباری با مبلغ 50 تا 100 میلیون تومانی برای خرید مصالح ساختمانی عرضه می نماید. اخیرا مدیر عامل بانک مسکن اعلام داشت که صدور کارت مصالح ساختمانی نهایی شده است. کارتی با مبلغ 50 الی 100 میلیون تومان که به گفته ی رییس بانک مسکن با هدف تحقق برنامه ساخت یک میلیون مسکن ریاست جمهوری انجام می گردد. 

ریاست بانک مسکن معتقد است: قول دولت سیزدهم در جهت ساخت یک میلیون واحد مسکونی انجام پذیر است و در این جهت باید تمامی نهادها و سازمان های مرتبط همکاری نمایند تا این هدف محقق گردد. 

ایشان تصریح کرد: صدور کارت اعتباری مصالح ساختمانی در حال پیگیری می باشد تا بدینوسیله بتوانیم بخشی از تسهیلات مسکن را در چنین قالبی ارائه نماییم. در زمانی که این کارت شارژ میشود فقط قابلیت خرید مصالح ساختمانی را دارد و نمی توانند آن را جای دیگری خرج نمایند. 


در ادامه می توانید این خبر را نیز مطالعه کنید : تحقق رویای خرید مسکن

طرح صدور کارت اعتباری خرید مصالح با هدف آسان سازی مسکن سازی برای انبوه سازان از سال 97 در حال بررسی می باشد، گویا به مرحله نهایی رسیده است و مقرر شده است که تمام شهرهای کشور به مرحله اجرا برسد. 

براساس شنیده ها از مسئولان بانک مسکن مشخص است که صدور کارت اعتباری خرید مصالح برای انبوه سازان شامل مصالح اصلی از جمله سیمان و فرآورده هایی مانند فولاد می باشد که فی الواقع کاربردی ترین مصالح در ساخت و ساز می باشند و از سوی دیگر بیشترین تاثیر در قیمت مسکن را همین فولاد و سیمان دارند. 

می توان اظهار داشت بانک مسکن در قالب طرح مذکور به عنوان واسطی بین تولید کننده مصالح و سازندگان مسکن قرار می گیرد و برخی ضمانت ها و تضمین تعهدات طرفین، امکان خرید و فروش غیرنقدی مصالح ساختمانی را برای هر دو سمت معامله به ارمغان می آورد. 

معاونت بنیاد مسکن اظهار داشت: شرکت کارت اعتباری مصالح ساختمانی با همکاری بنیاد مسکن و بانک تخصصی مسکن تشکیل شده است و در تعدادی از پروژه های بنیاد مسکن از جمله طرح ملی مسکن نیز از همین شیوه تامین مصالح کرده اند. البته قرار بوده است که شرکت مذکور از بانک تخصصی بخش مسکن تسهیلات دریافت نماید تا پروژه های اقدام ملی مسکن که بر عهده بنیاد مسکن یا سایر دستگاه های وزارت راه و شهرسازی می باشد از این طریق تامین مصالح شوند.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 5 از 5 - 2 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (1)

  • حمید مقدم
    حمید مقدم 1402/02/11 - 17:39 پاسخ

    سلام میلگرد به صورت اقساطی یا معرفی برای وام سراغ دارید اگر معرفی بفرمایید حدود۶ ،۷ تن میلگرد میخوام