ورود مسئولان بر بازار مسکن

ورود مسئولان بر بازار مسکن
ورود مسئولان بر بازار مسکن

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، قیمت ‌های فعلی بازار مسکن به شدت دارای حباب مصنوعی است و از هیچ منطقی پیروی نمی ‌کند، این حباب با پیگیری رئیس جمهوری و همراهی معاون اول رئیس جمهوری، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد شکسته خواهد شد. رئیس جمهوری در جلسه هیات دولت...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، قیمت ‌های فعلی بازار مسکن به شدت دارای حباب مصنوعی است و از هیچ منطقی پیروی نمی ‌کند، این حباب با پیگیری رئیس جمهوری و همراهی معاون اول رئیس جمهوری، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد شکسته خواهد شد. رئیس جمهوری در جلسه هیات دولت دستور داد کارگروهی متشکل از وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر راه و شهرسازی و رئیس کل بانک مرکزی با مسوولیت معاون اول رئیس جمهوری برای بررسی علل و عوامل گرانی مسکن و راه ‌حل ‌های برون رفت از این وضعیت تشکیل شود.

بر این اساس رییس جمهوری دستور دادند با حضور رییس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و دارایی و معاون اول رییس جمهوری جلسه ‌ای تشکیل و تمهیدات لازم برای شکستن حباب مصنوعی قیمت ‌ها در بازار مسکن اتخاد شود. خروجی این جلسه تصمیماتی است که به برخورد و مهار قیمت‌ های مصنوعی در بازار مسکن ختم می شود.

مقدمات تشکیل این جلسه فراهم است و در نخستین فرصت نشست مشترک اعضای نام برده با هدف کنترل قیمت مسکن برگزار خواهد شد. از این رو مسئولان بازار مسکن، از مالکان در خواست داشتند با تکیه بر التهابات روانی اقدام به تعیین اجاره ملک خود نکنند، علاوه بر این، اتحادیه‌ های املاک موظف هستند قیمت‌ ها را کنترل کنند.

برای کاهش عملیات روانی در بخش اجاره‌ بها، دادستانی ورود خواهد کرد و با آگهی‌های غیرواقعی برخورد خواهد شد. اتحادیه املاک نیز اعتقاد دارد نرخ‌ های پیشنهادی غیر واقعی و ناشی از التهاب اقتصادی است و ادامه این روش، مخرب وضعیت اقتصادی خواهد بود. وزیر راه با بیان این که قبل‌تر هم دادستانی با اعلام قیمت ‌های غیر واقعی و کاذب در برخی سایت‌ ها برخورد کرده است، این سایت ‌ها تلاش دارند قیمت‌ های مخرب و غیر واقعی را به مردم تحمیل کنند.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)