وضعیت بازار آهن در روز گذشته

وضعیت بازار آهن در روز گذشته
وضعیت بازار آهن در روز گذشته

طبق آمار بدست آمده از نوسانات بازار آهن، در روز گذشته قیمت ها با تغییراتی مواجه شد. به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، در روز سه شنبه 30 آبان ماه قیمت پروفیل در برخی ضخامت ها با کاهش نسبی همراه شد. نرخ پروفیل بطور میانگین در روز گذشته کاهش 10 تومانی داشت. میلگرد هم دیروز روند کاهشی به خود گرفت و در اکثر کارخانه ها شاهد کاهش قیمت ها بودیم. برخی از کارخانه ها از قبیل ذوب آهن، کویر کاشان و پرشین قیمتهای خود های خود را ثابت اعلام کردند

طبق آمار بدست آمده از نوسانات بازار آهن، در روز گذشته قیمت ها با تغییراتی مواجه شد.

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، در روز سه شنبه 30 آبان ماه قیمت پروفیل در برخی ضخامت ها با کاهش نسبی همراه شد. نرخ پروفیل بطور میانگین در روز گذشته کاهش 10 تومانی داشت. قیمت میلگرد هم دیروز روند کاهشی به خود گرفت و در اکثر کارخانه ها شاهد کاهش قیمت ها بودیم. برخی از کارخانه ها از قبیل ذوب آهن، کویر کاشان و پرشین قیمت های خود را ثابت اعلام کردند اما دیگر کارخانه ها قیمت هایشان حدود 50 تومان کاهش یافت. ناودانی ها روز آرامی را پشت سر گذاشتند و قیمت آن ها ثابت اعلام شد. برخی از کارخانه های نبشی از قبیل اسپیرال و زنجان با افزایش 20 تا 40 تومانی مواجه شدند این در حالی است که دیگر کارخانه ها هیچ نوسانی در قیمت هایشان نداشته و در حالت ثبات به سر می بردند.

در شرایطی که برخی کارشناسان عقیده داشتند قیمت تیرآهن ثابت خواهد ماند، اما قیمت این مقطع با کاهش 2 تا 5 هزار تومانی مواجه شد. این در حالی است که قیمت تیرآهن در روز های گذشته ثابت بوده است و دیروز با کاهش نسبی تکانی به خود داد.

ورق ها دیروز با نوساناتی مواجه شدند. قیمت ورق در برخی ضخامت ها با افزایش مواجه شد. قیمت ورق گالوانیزه در اکثر کارخانه ثابت بود. ورق روغنی در بعضی ابعاد افزایش داشته است.

با توجه به آمار بدست آمده، به این مهم دست می یابیم که مورخ 30/8/96  قیمت ها در اکثر مقاطع با نوساناتی همراه بوده است که در روزهای آتی باید مورد بررسی قرار گیرد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)