چهاردهمین گردهمایی فعالان صنعت ساختمان

چهاردهمین گردهمایی فعالان صنعت ساختمان
چهاردهمین گردهمایی فعالان صنعت ساختمان

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، روز گذشته چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و عمران در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش آغاز به کار کرد.دبیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش از حضور نمایندگان ۱۵ کشور خارجی در نمایشگاه امسال...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، روز گذشته چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و عمران در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش آغاز به کار کرد.

دبیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش از حضور نمایندگان ۱۵ کشور خارجی در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: نمایندگان کشورهای انگلیس، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، تایوان، چین، ترکیه، رومانی، استونی، آلمان، اسپانیا، برزیل، روسیه، بلاروس و عمان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی اذعان داشت: مشارکت کنندگان در ۹ گروه کالایی مرتبط با صنعت ساختمان حضور دارند که این گروه ها شامل، مصالح پایه ای و سیستم های سازه ای ، معماری و دکوراسیون داخلی، تاسیسات مکانیکی ساختمان، تاسیسات برقی و الکترونیکی، آسانسور و بالابر، ابزار و ماشین آلات ساختمان، خدمات مهندسی و حرفه ای و بازار سرمایه، تشکل ها، دانشگاه ها، مراکز علمی عمران و خدمات شهری هستند.

معاونت پشتیبانی، برنامه ریزی  و تحقیقات اتاق تعاون ایران از حضور هیئت‌های تجاری در بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان خبر داد و گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها راه حلی برای خروج بخش مسکن از رکود خواهد بود.

سید کاظم دلخوش رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و عمران اذعان داشت : بخشی از مشکلات در این صنعت مربوط به تحریم ها است و منشأ خارجی دارد و بخشی دیگر مربوط به مشکلات صادرات است که به کوتاهی های داخل کشورمربوط می شود، که لازم است با حضور فعالان بخش خصوصی در اتاق تعاون و اتاق بازرگانی در جهت رفع این مشکلات تلاش هایی صورت بگیرد.

این نماینده مجلس ادامه داد : امروز شرایط  برای بخش خصوصی فراهم شده است تا برای رفع مشکلات صادرکنندگان حتی در قالب لایحه، پیشنهادات خود را به مجلس ارائه دهند و مطالبات این بخش را دنبال کنند.

این نمایشگاه از دیروز 11 آبان ماه آغاز شده و تا 14 آبان ماه در جزیره کیش ادامه دارد.

شما می توانید به منظور اطلاع از آخرین وضعیت بازار آهن، بازار فولاد و بازار مسکن به اتاق خبر سایت آهن پرایس مراجعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)