کارخانه‌های تولید کننده ورق رنگی

کارخانه‌های تولید کننده ورق رنگی در ایران
کارخانه‌های تولید کننده ورق رنگی

آهن پرایس: با توجه به کاربرد گسترده ورق رنگی در صنایع مختلف این ورق تولیدکنندگان زیادی در ایران دارد و تعداد این تولیدکنندگان در سال های اخیر افزایش داشته است. ورق رنگی به علت تنوع در رنگبندی، خاصیت ضد خوردگی...

آهن پرایس: با توجه به کاربرد گسترده ورق رنگی در صنایع مختلف این ورق تولیدکنندگان زیادی در ایران دارد و تعداد این تولیدکنندگان در سال های اخیر افزایش داشته است. ورق رنگی به علت تنوع در رنگبندی، خاصیت ضد خوردگی، استحکام و مقاومت بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این ورق امکان فرمینگ دارد و میتوان آن را به شکل های مختلف تغییر داد و این عامل سبب ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان ورق رنگی شده است. در ادامه به بررسی بهترین کارخانه های تولیدکننده ورق رنگی میپردازیم این کارخانه ها به غیر از سایر محصولاتی که تولید می نمایند دارای خط تولید ورق رنگی به صورت ویژه هستند.

کارخانه فولاد مبارکه اصفهان:

این کارخانه در سال های اخیر یکی از مهمترین تولیدکنندگان ورق است. با توجه به اینکه این کارخانه ورق گالوانیزه نیز تولید میکند بنابراین یکی از تولیدکنندگان بزرگ ورق رنگی نیز در ایران است. روش تولید این شرکت به صورت غوطه وری مداوم است و ورق تولیدی به شکل کلاف سرد خام تولید میشود. ضخامت ورق های تولیدی بین 0.25 تا 2 میلیمتر است و عرض آن بین 750 تا 1510 میلیمتر است و از ورق رنگی این کارخانه در صنایع خودرو سازی، ساخت و ساز، بسته بندی و ساخت لوازم خانگی استفاده میشود. 

شرکت صنایع هفت الماس:

کارخانه مهم دیگر که تولید و عرضه ورق رنگی را برعهده دارد شرکت صنایع هفت الماس است. این شرکت در سال 1375 تاسیس شد و تولیدات این شرکت 15 درصد نیاز کشور را تامین میکند و حدود 20 تا 40 درصد از تولیدات داخلی آن صادر میشود. این شرکت تولیدات با کیفیت خود را که دارای نشان ملی و گواهی کیفیت 2008 هستند به بازار روانه میکند. تولیدات این شرکت به دو صورت رول یا شیت برش خورده عرضه میشوند. این شرکت در لیست فروشندگان معتبر تجارت هند واقع شده است و تولیدات ورق رنگی آن بسیار مرغوب و با کیفیت است.

فولاد امیرکبیر کاشان:

این کارخانه در سال 1374 در کاشان افتتاح شد. این شرکت انواع ورق گالوانیزه، ورق سرد و ورق اسیدشویی را تولید میکند. این شرکت به جهت کسب اطمینان از کیفیت محصولات خود آنها را در آزمایشگاه متالورژی و مکانیکی مورد تست قرار میدهد و دارای 4 خط تولید برای تولید محصولات گالوانیزه خود است و حدودا 100 هزار تن در سال به صورت کویل تولید ورق دارد و به صورت سینوسی و ذوزنقه ای نیز تولید ورق رنگی دارد. 

کارخانه نورد سمنان:

این کارخانه تولیدکننده انواع لوله و ورق رنگی است. راه اندازی تولید خط گالوانیزه با ظرفیت 250هزار توپی در شهر سمنان شروع شد. ساخت این خطوط تولید از 4 سال پیش با هزینه 20میلیون دلار آغاز شد بخش اعظم این کارخانه با استفاده از تجهیزات تولیدی فلت هند تجهیز شد و این کارخانه تولید کننده مستقیم ورق رنگی در ایران است. 

شرکت ورق خودرو شهرکرد:

یکی دیگر از شرکت ها در زمینه تولید ورق‌های گالوانیزه و ورق رنگی شرکت ورق خودرو شهرکرد است. ظرفیت تولیدی این کارخانه بالا است و محصولات تولیدی این کارخانه از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.از پرکاربردترین ورق های رنگی میتوان به ورق شیروانی اشاره کرد که کاربرد زیادی در موارد ساختمانی دارد و برای ساخت سقف مورد استفاده قرار میگیرد. قیمت ورق رنگی شیروانی تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله جنس ورق،کارخانه سازنده آن و ابعاد و اندازه ورق است. 

در سایت آهن پرایس میتوانید قیمت ورق رنگی کارخانه فولاد مبارکه، فولاد بهمن، کارخانه هفت الماس و قیمت ورق رنگی وارداتی از چین را در ضخامت ها و رنگ های متنوع از جمله سفید، سبز، نارنجی، بنفش، قهوه ای، قرمز، کرم مشاهده نمایید.  

در ادامه می توانید این مقاله را نیز مطالعه نمایید: ورق رنگی چیست؟

نکات مورد توجه هنگام خرید

  1.  با توجه به اینکه مشخصات و ویژگی های هر محصول مانند ضخامت، ابعاد تولیدی، کارخانه سازنده، توضیحات و نمودار نوسانات قیمت برای هر محصول مرتبط در کنار آن و در صفحه قیمت ورق روغنی قرار گرفته است.
  2.  ورزن حدودی رول های رنگی بین 4 تا 9 تن میباشد. اما این رول ها دارای تلورانس وزنی 3 تنی میباشد. وزن بندیل ها بین 2 تا 4 تن است.
  3.   انواع فرمینگ ورق از قبیل سینوسی، کرکره ای، شادولاین، ذوزنقه، طرح سفال، پالرمو، جنوا و لمبه و سایر طرح ها با خمکاری متفاوت قابل انجام است. 
  4.  ضخامت ورق های موجود در بازار از ضخامت 0.16 میلیمتر و حداکثر تا 0.7 میلیمتر است اما امکان تغییر ضخامت برای بارهای سفارشی در حجم های بالا نیز وجود دارد. 

 آهن پرایس این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده تا بتوانید ورق رنگی را به صورت برش خورده و صاف و بدون ایجاد خط و خش از ما تحویل بگیرید. برای ثبت سفارش ورق رنگی با ضخامت، طرح، رنگ و ابعاد دلخواه از طریق شماره 54103-021با کارشناسان آهن پرایس در تماس باشید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 5 از 5 - 1 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)