کاهش قیمت مسکن به چند شرط

کاهش قیمت مسکن به چند شرط
کاهش قیمت مسکن به چند شرط

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، عضو هیات مدیره کانون انبوه سازان اظهار داشتند که : اگر در قیمت‌ مصالح ساختمانی ثبات ایجاد شود، یقینا افزایش قیمت آن‌چنانی در حوزه نرخ مسکن رخ نمی‌ دهد...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، عضو هیات مدیره کانون انبوه سازان اظهار داشتند که : اگر در قیمت‌ مصالح ساختمانی ثبات ایجاد شود، یقینا افزایش قیمت آن‌چنانی در حوزه نرخ مسکن رخ نمی‌ دهد، اگر اقلام ساختمانی تنها مقدار نا چیزی نوسان داشته باشد، به تبع آن قیمت ساختمان نمی‌ تواند بی‌ رویه بالا رود. با اشاره به اینکه وجود قیمت مسکن در برخی سایت‌ ها از یک سو سبب ایجاد ناامنی و بی‌اخلاقی هایی  در جامعه  و از سوی دیگرباعث افزایش بی پایه و اساس قیمت های زمین و ساختمان به خصوص در برخی مناطق کشور شده است.در حقیقت وقتی قیمت‌ ها بی ‌رویه به این شکل بالا رود اعتقاد کارشناسان بر این است که هم قدرت خرید مردم تضعیف و هم بازار راکد می‌ شود. افزایش قیمت ها باعث می شود مردمی که واقعا نیازمند مسکن  در آینده هستند در این جریانات به تله افزایش قیمت مسکن بیافتند و خرید هایی را انجام دهند که به صورت حباب می باشد . در نتیجه با کاهش احتمالی قیمت ها با ضرر قابل توجهی مواجه خواهند شد.

مدیر کانون انبوه سازان اظهار داشت وقتی یک شرایط اقتصادی تا حدودی از یک نظم  نسبی برخوردار نباشد کنترل بحران ها  سخت می ‌شود  از این رو می  بایست شرایط  در یک چارچوب کاملا از پیش تعریف شده حرکت کند تا کنترل محقق شود.
بدین ترتیب زمانی که در کشور نرخ دلار افزایش یابد با افزایش قیمت اقلام تاسیساتی یا سایر ملزمات ساختمان مواجه می گردیم و در پی آن تولید کنندگان و فروشندگان قیمت املاک خود را افزایش خواهند داد و به ناچار این افزایش نرخ دلار در قیمت تمام شده مسکن خود را نشان می‌دهد .تا زمانی که دامنه نرخ دلار در همین حدود باشد تغییری در قیمت‌ های حوزه مسکن رخ نخواهد داد و تنها بهانه‌ هایی را برای  برخی سودجویان مهیا میکند تا به افزایش بی رویه قیمت ها  دامن بزنند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)